מה לא אמרו על בנות משפחת קרדשיאן - שהן חולות פרסום, לבושות כמו יצאנית זולה במיוחד, פותחות את הרגליים והנפש רק כדי לזכות בהילה ועושות כסף מהטיפשות שלהן. אבל שקרניות? איש לא טען שהן מסלפו את האמת. כלומר, עד שאחת האחיות המפורסמות ביותר בעולם, קלואי קרדשיאן, נתפסה בשקר עסיסי במיוחד. ככה זה כשאת מתפארת ומהללת את עצמך, מישהו עולה על התרמית בסופו של דבר.




ברכת המזון! משפחת קרדשיאן בערב החג (אינסטגרם)


זה מה שקרה: זוכרים שלפני כמעט שבועיים, קים, קורטני, קנדל, קיילי ושאר בני משפחת הריאליטי-טראש ציינו את חג ההודיה האמריקני בארוחת ערב מסורתית משפחתית במיוחד? אז, כולם התלהבו מהעובדה שאל האירוע המשפחתי, שקלואי אירחה בביתה שבלוס אנג'לס, הוזמנו גם אבא שהפך לאמא קייטלין ג'נר, האקס (נוכחי?) של קורטני סקוט דיסיק וכן הבויפרנד הצעיר של מאמא קריס ג'נר. היי, כולם נורא אהבו לבחון את שולחן החג המעוצב למשעי והמטעמים שלטענתה של האחות קרדשיאן, הפיקה במו ידיה.


"גאה שהכנתי הכל בעצמי!". התמונה שפרסמה קלואי קרדשיאן בערב חג ההודיה (אינסטגרם)


אז זהו, שלא ממש. למרות שקלואי תיעדה, צילמה, התלהבה ופרסמה ברשת תמונות של שלל מטעמים חגיגיים במיוחד ברוח התקופה - שאותם כביכול הכינה ובישלה בעצמה, לצד כיתובים כמו "אני אוהבת לבחון את עצמי ולראות כמה אוכל להספיק ולעשות, כדי להצליח ולעמוד במשימה. אני רק מקווה שזה טעים כמו שזה נראה" - כעת מדווחים שכמה מהמאכלים שצולמו על ידי קרדשיאן, בכלל נרכשו ממעדניית גורמה מוכרת בלוס אנג'לס. 


אוקיי, אז זה המקור של העוגות! התמונה שמופיעה באתר מעדניית Sweet Lady Jane (צילום מסך)


קלואי, סיפרה שאפתה הכל במו ידיה, במהלך שעות של הכנה לסעודת ערב החג, ואפילו צייצה נגד המלעיזים כשכתבה "אנשים שלא מאמינים שבישלתי את כל הדברים, תראו את כל ההכנות בקרוב באפליקציה שלי. למי מספיק אכפת כדי לשקר על מאכלים? חה, חג הודיה שמח!". מתברר שלך, קרדשיאן, כיוון שהצהובון TMZ  - לא רק גילה שחלק מעוגות הפאי של קלואי נרכשו מהמעדנייה המוכרת, אלא אפילו צולמו באותה צורה שבה הופיעו באתר שממנו בוצעה ההזמנה. נו באמת, קרדשיאן, את לא יודעת שהשקר הטוב ביותר הוא האמת?