פרסום ראשון: לא ברור אם אבא דן שילון מוכן לזה, אבל מתברר שהוא גידל בבית דוגמנית. ככה זה כשבתו המשותפת עם מירי שילון, העונה לשם עדי שילון - תככב בקרוב בקמפיין האופנה הראשון שלה. אבל לא סתם, אלא תחליף דוגמנית על מהעבר!
 
למעריב און ליין נודע כי אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, שילון ג'וניור, זו שהכרתם היטב כשהופיעה לפני כמה חודשים על המסך כחלק מצוות "מחוברים פלוס", נבחרה לתפקיד הפרזנטורית של רשת האופנה במידות גדולות "עונות". לאחרונה, שילון עלתה לכותרות מדורי הרכילות בגלל הרומן שהיא מנהלת עם השחקן יוסף סוויד, שהתגרש לא מזמן מאשתו ואם ילדו - ומבלה את מרבית זמנו בגרמניה הרחוקה. עם זאת, בקרוב תוכלו לראות אותה גם על שלטי חוצות מדגמנת פאשן.


  גדולה מהחיים? עדי שילון (צילום: רפי דלויה)


שילון, שלאחרונה ערכה משא ומתן על חוזה עם "עונות", תחליף בתפקיד את דוגמנית העל מהאייטיז מיכאלה ברקו, מי ששימשה כפנים של המותג הישראלי במשך חמש עונות. לפניה תפסה את הג'וב מארינה מקסימיליאן - שהשילה ממשקלה במהלך התקופה שבה דגמנה ולכן הוחלפה. למרבה הפלא, גם שילון לא ידועה כאישיות במידה אקסטרה לארג', אך ככל הנראה מוכנה לטייטל 'פרזנטורית רשת אופנה לליידיז גדולות'. בהצלחה.

מרוז רווה תקשורת המטפלים ב"עונות" נמסר: "מיכאלה ברקו אכן סיימה את החוזה עם רשת עונות ועל כן בימים אלה אנו נמצאים במשא ומתן עם כמה פרזנטוריות אופציונליות בהן גם עדי שילון. כשתבחר פרזנטורית חדשה נעדכן בשמחה".


צמודים. עדי שילון עם יוסף סוויד (אינסטגרם)