החקירה המתוקשרת ברשות המסים, שנמשכה לא פחות מ־12 שעות, גרמה לדוגמנית העל בר רפאלי לשמור על פרופיל תקשורתי נמוך. את סוף השבוע היא העבירה עם בעלה הטרי עדי עזרא בביתם שבת"א, ובניגוד למנהגה לא הפגינה נוכחות ברשתות החברתיות ושמרה על שתיקה רועמת. אמה, מנגד, שידרה עסקים כרגיל וכתבה לתקשורת: "גלו קצת צניעות".



רפאלי, כזכור, נחקרה ברשות המסים בחשד להעלמת מס בסך מיליוני שקלים. חוקרי רשות המסים לא התרגשו מההאשמות שהופנו כלפיהם בסוף השבוע, שלפיהן הם נטפלים לרפאלי בשל מעמדה, ונראה כי הם מתכוונים להמשיך ביתר שאת בחקירה ואף מעריכים כי חומר הראיות יתגבש לכדי כתב אישום. 
 
ל”מעריב־השבוע” נודע כי בכוונת החוקרים לזמן את רפאלי לחקירה פעם נוספת, אולם בשלב מאוחר יותר ורק לאחר שיתגבשו הראיות נגדה. “החקירה הסמויה בעניינה של רפאלי החלה לפני חודשים ארוכים. לא התעסקנו בזוטות אלא בדברים מהותיים וכבדים”, אמר אמש גורם ברשות המסים המעורה בפרטים, “רק לאחר שהחומר הבשיל פנינו לחקירה הגלויה. עכשיו נותר לעבד את החומר שבידנו ולערוך השלמות, לחקור כמה מעורבים נוספים ואז לזמן את הכוכבת לחקירה נוספת לפני שמגישים את כתב האישום. צריך להבין כי על פי החומר שבידנו, בהחלט קיימת תשתית להגשת כתב אישום בפרשה”.
 

מקורבת לבר רפאלי מסרה בסוף השבוע כי "משפחת רפאלי רגועה ולא מודאגת כלל. הם בטוחים ביושרה שלהם ובכך שנהגו על פי החוק. רשות המסים הצליחה להשיג כותרות, שייעלמו באותה מהירות שבה הגיעו. אומנם זאת לא סיטואציה נעימה לשבת בחקירה 12 שעות, וזאת פעם ראשונה שבר חווה דבר כזה, אבל זה קטן עליה אחרי כל מה שנאלצה להתמודד בחייה".
 
לעומת רפאלי, אמה ציפי לוין, החשודה גם היא בהעלמת מסים, משדרת עסקים כרגיל. בחמישי בערב, לאחר שהסתיימה החקירה הממושכת ברשות, הגיעה לוין להופעה של חברה הטוב, הזמר רותם כהן. את יום שישי היא העבירה בביתה בהרצליה של חברתה הטובה וה"מעושרת", לאה שנירר, ובשבת הייתה בביתה בהוד השרון בחיק המשפחה. 
 
לוין ניצלה את סוף השבוע גם כדי לשבור שתיקה ולהגיב לראשונה. היא ביקשה להעביר מסר לתקשורת כששיתפה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט, שהעלה כתב הפלילים יניב קובוביץ', ובו פנייה לעיתונאים: "לכל העיתונאים שבשנים האחרונות נהנו מעולם היח"צ כשיצאו להשקות נוצצות בניו יורק של אייפון חדש או אייפד קטן יותר. לכל העיתונאים שבשנים האחרונות טסו במחלקה ראשונה להשקות של סמסונג או לנסיעת מבחן של חברת רכבים יוקרתית בגרמניה. לכל העיתונאים שקיבלו נעליים, בגדים, מוצרי חשמל, גאדג'טים ופינוקים מחברות מסחריות בהשקות נוצצות - תגלו קצת צניעות בסיקור התקשורתי על המתנות שקיבלה בר רפאלי".
 
מקורב למשפחה מסר אמש: "הם יותר מבסדר. מדובר במהומה על לא מאומה. אין אמת בפרסומים, בלשון המעטה. כל השנים דאגו בר רפאלי ואמה לנהוג על פי החוק וכך גם ימשיכו בעתיד. אין שום סיבה לדאגה". ציפי לוין סירבה להגיב.