טוב, אז אסף אטדגי לא רק נישא לבחירת לבו אורלי חג'אג' אמש (שלישי), אלא הוכיח שהוא אחד האנשים המקושרים ביותר בתעשיית הבידור המקומית כיום. 


בכל זאת, האירוע של המנהל האישי, ששפט גם ב"הכוכב הבא" ומנחה תכנית על המסך, כלל כמה הפתעות מוזיקליות, אירוע ברית לבייבי הרך של אטדגי, שמלת כלה, שיר של עומר אדם, שלל צלמים, את "הרנטגן" בתור הרב המברך, שיר של הראל סקעת, משה פרץ וליאור נרקיס, עשרות חברים נוצצים שנהנו מהבופה, עגלת תינוק בסגנון וינטג', ברכות מרגשות, רגע - יש צורך להוסיף?

כמו ילד. אסף אטדגי והראל סקעת (צילומים: רפי דלויה)


בניתי עליך. עומר אדם


רק רוצה לרקוד. משה פרץ וליאור נרקיס

למתעקשים, הרב יעקב ישראל איפרגאן שליט"א קידש את אטדגי (שאליו כנראה נחשפתם לראשונה אי שם במהלך פרשת מרגול והאיומים) ובחירת לבו, שהביאה לעולם לפני כחודשיים את בנם המשותף אימרי - לכן חגגו גם עבורו באירוע. חבריו לתעשיית הבידור, נהרו ל"הדר סיטי טאוור" שברמת גן, שם בחרו בין המחאה כפולה למתנה עבור הורים והנשואים הטריים. 


אז ברור שאל החופה, אטדגי את חג'אג' צעדו אל החופה לצליליו של עומר אדם, זה שמנוהל על ידי החתן. רגע אחר כך, הזוג הנשוי רקד עם סקעת (הקולגה ל"הכוכב הבא"), פרץ נרקיס, שהיו אמונים על הצד האמנותי של הערב. 

אז בין 700 המוזמנים שהגיעו לכבד ולהצטלם למזכרת, נראו צמד המנחים רותם סלע ואסי עזר (שהפכו לאחרונה לאושיה אחת), טהוניה רובל, עינת ארליך, צביקה הדר עם בת הזוג, קרן פלס, שני שליש "מה קשור" שלום מיכאלשווילי ואסי ישראלוף - יחד עם אמו של ציון ברוך.

ילד טוב בגוף של ילד רע. נדב גדג'


החיים דבש. קרן פלס


נמס ממך. טהוניה רובל

אבל זה לא הכל, כיוון שגם הגולדן בוי נדב גדג, עידן יניב, אשף יחסי הציבור רני רהב והראפר סאבלימינל בילו באירוע. איתם, נהנו גם המוזיקאי דורון מדלי, ג'ולייטה, איציק זוהר, יואב ומיכל ("שמנמנולה") צפיר, נסרין קדרי, אמירה בוזגלו, עדן בן זקן והמון אחרים.


זורק ת'עניבה. בני הזוג אטדגי עם צביקה הדר


הופה. סאבלימינל סופר


חוזה בנשמה. יואב ומיכל צפיר


מצאתי בארון. הראל סקעת עם עידן רול


כובשת. אמירה בוזגלו


תרחמי עליי. אסי עזר ורותם סלע


בוקרשט. עידן יניב


נסיכה. עדן בן זקן


מודה אני. הדר עם שלום מיכאלשווילי


שושנים. אסף טדגי, אורלי חג'אג' והתינוק