אוי לא, סולן להקת קולדפליי המצליחה הסתבך בתביעת ענק מול צלם פפראצי זועם? התשובה ככל הנראה חיובית, כיוון שהפפראצי המציק החליט לגשת לבית המשפט אחרי שנפגע ממכוניתו של כריס מרטין - לפני לא פחות מ-11 חודשים. טוב שנזכרת, צלמוש.
 
בינואר השנה, מרטין סעד עם האקסית המפורסמת שלו, השחקנית גווינת' פאלטרו וילדיהם (עם השמות הבלתי אפשריים, אפל ומוזס), במסעדה מוכרת בלוס אנג'לס. אז, התרחשה הדרמה - כאשר צלם הפפראצי ריצ'רד טרי רץ לעבר הג'יפ אליו נכנסו בני המשפחה המפורסמת, מרטין האיץ כדי לפנות מהמקום מהר וכך דרס את האיש עם העדשה, לטענתו באופן מכוון. בום טראח, כאשר העניין כולו תועד על ידי צלמים אחרים במקום.
 

פגע וברח? כריס מרטין (צילום: gettyimages - אימאג'בנק)


פגע וברח? כריס מרטין (צילום: gettyimages - אימאג'בנק)

למרות שהתמונות מראות את הצלם פונה לעבר הרכב של מיסטר קולדפליי בניסיון לקלוט אותו ואת האקסית בתוך חלל אחד משותף, התמונות אחריהן מראות את הצלם שוכב ומבקש עזרה רפואית ברחוב - כלומר אין תיעוד של רגע הפגיעה. האם הוא וחבריו מתנקמים במרטין והופכים הכל לתאונת פגע וברח?
 
הפפראצי, לא רק זועם על ההשפלה שעבר, אלא גם על העובדה שהמוזיקאי פשוט "ברח מהמקום מבלי להגיש עזרה", לכן החליט לפנות לבית המשפט באופן רשמי. "למרטין יש היסטוריה של התנהגות והתנהלות אלימה כנגד אנשי תעשיית חדשות הבידור", נטען בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט האמריקני, כנגד סולן הלהקה הבריטית.  התוצאה תהייה תשלום ענק? ימים יגידו, כי את הכסף יש לו.