העולם הנוצרי מציין בסוף השבוע את חג המולד, כולל השלג (המלאכותי), העצים שקושטו מבעוד מועד באורות נוצצים ושלל המתנות שמרעיפים לכבוד הולדתו של הקדוש שלהם - מה שנשמע באופן חשוד ממש כמו עוד יום שגרתי בחייהן המתועדים של בנות משפחת קרדשיאן, לא?


רגע אחרי לידתו של סיינט ווסט, הבייבי של מלכת הריאליטי קים קרדשיאן, שהיא האחות הבכירה במשפחת הטראש, נחשפה גם רשימת הבקשות למתנות חג השנתית שלהן. בנות המשפחה המפורסמת, בהן גם קורטני וקלואי קרדשיאן וכן קנדל וקיילי ג'נר הצעירות יותר, מגלות מדי שנה מה הן מצפות לקבל מאהוביהן לקראת החג וכך מגלות גם מה יוכלו להעניק אחת לשנייה.

פעם, הם נראו ככה. משפחת קרדשיאן פלוס (צילום מסך)

חלק מהפריטים שמופיעים ברשימה הזו, נועדו לפתור את הבעיה המהותית של המשפחה בשנים האחרונות: מה לעזאזל מביאים כמתנה לאלה שיש להם הכל? אז זהו, שישנם כמה פריטים מופרכים במיוחד ברשימה של הקרדשיאנז, כאלה שהעוזרות האישיות עטפו היטב והאחיות כנראה ישמחו למצוא היום (שישי) תחת העץ המקושט מדי.

כמתנת חג עבורכם, קבלו כמה מהדרישות המזעזעות של קים והחבר'ה. סנטה קלאוס, לטיפולך:

> קיילי ג'נר תשמח למעסה עיניים אלחוטי, בעלות של 150 דולר. המנהלת והמאמא קריס ג'נר, גידלת אותן יפה!
 
> מנעול ארונות עטוף בעור של המעצב אלכסנדר וונג, 105 דולר. רק כדי למנוע מהאחיות קרדשיאן לפלוש אחת לשנייה לארון הבגדים ולגנוב פרטי מעצבים.

> קנדל ג'נר מבקשת אזניות מעוטרות באבני חן של דולצ'ה וגבאנה, בשווי 8,895 דולר. לא מדובר בטעות, בר המזל שירכוש לדוגמנית את אזניות הברונזה, אבני סוורובסקי ופנינים (מזויפות), יזכה גם בלבה של הקרדשיאן.
 
> בקבוק "מי יופי" של סקארה עבור קלואי קרדשיאן, שעולה 24 דולר. בקבוק מים. ביותר מ-20 דולר. מים. כי המים המיוחדים "מנקים רעלים ומייפים אותך". מים.
 
> מי צריך סט קוביות הגרלה, בשווי 195 דולרים? כי קיילי ג'נר ממש אוהבת לשחק אותה בסטייל.

> קים קרדשיאן דורשת תחליב גוף שכולל זהב 24 קראט, בעלות 49 דולר. צ'יפית.

> טבעת אבני חן שמחוברת לטלפון הסלולרי באופן אלחוטי וגורמת לו לצלצל, שעולה 195 דולר. האבן, בצבע שחור שקיילי ג'נר מעדיפה. כי אין מצב לשכוח את הסמארטפון כשאת בת למשפחת קרדשיאן.

> קורטני קרדשיאן צריכה כיסא במאי מעץ במבוק, שעולה 70 דולר. בכל זאת, מדובר בישבנים של כוכבות טלוויזיה.

> קלואי קרדשיאן תשמח למסכת שינה מעור ורוד של המותג בוטגה ונטה, בשווי 250 דולר. הרי חייבים לישון בכל הטיסות והמסעות האלה סביב העולם, ואם כבר אז בסטייל.


חג מולד שמח, ריץ' ביצ'ז. משפחת קרדשיאן