ג'נטלמן, אם אתם מתכננים לנסות מהלך על השורדת לירון רביבו - ייתכן שעדיין לא פספסתם את המועד. בכל זאת, כוכבת הריאליטי ה"תמימה", זו שמתגאה בכישרון המשחק שלה, עשתה את כל המאמצים כדי להבהיר שאין לה אפילו שמץ של מושג לגבי הדיווחים שהיא מנהלת קשר חדש עם בחור בר מזל. דרמה!




תמונה לפרופיל באתר הכרויות? יש! לירון רביבו (צילום: שוקה כהן)

כוכבת הריאליטי, שכפי שקראתם כאן קיבלה את קמפיין האופנה המקומי הראשון שלה (על תקן "וונדר וומן"), התייצבה היום (שלישי) על סט הצילומים של רשת "קסטרו". אחרי שלבשה את חולצת הבטן (המחייבת, תשאלו את גל גדות) ופגשה את לירז דרור שדגמנה לצדה את אופנת האביב, התפנתה למה שחשוב באמת.

לא, ממש לא מדובר בחגיגות יום ההולדת ה-22 שלה (את זה היא תעשה עם כמה חברים קרובים מתקופת "הישרדות" במועדון תל אביבי). למרות שהופתעה באמצעות זר פרחים, עוגה וחיבוקים על סט הצילומים האופנתי, רביבו התעקשה שוב ושוב שהיא לא מכירה אף גבר שכבש לאחרונה את לבה. 



יש לי יום הולדת! רביבו עושה "קסטרו"


יא, הבנות מפרגנות. רביבו, העוגה והחברות

על פי יודעי דבר, לא רק שרביבו הכחישה שהיא כבר לא מחפשת רומנטיקן חדש אלא מצאה אחד, אלא שהגברת עם הביקיני האדום ממש נשבעה שאת חגיגות השנה האזרחית החדשה בסוף השבוע - תעשה עם ידידים ולא עם חבר חדש. "אין לי עם מי להתנשק בסילבסטר", התעקשה להתלונן. יש מתנדבים, חבר'ה? יאללה, צאו לדרך.


כן, היא עדיין אופנתית. דרור


מוכנה לקלוז אפ. לירז דרור