הבחורה "הכי חדה במדינה" עומר קינן הודחה שנייה מבית האח הגדול, למרות שהבטיחה שהיא תתקע לכל העונה בפרצופם של הצבועים שהעזו להעמיד אותה להדחה (כאילו שהיא לא העמידה להדחה אף אחד). הצופים הפעם לא התרשמו מאוסף בגדי הים המרשים שהציגה כשהיא משתכשכת בג'קוזי וגם לא ממש גילו עניין במי שאמורה הייתה לשחק את תפקיד הצלע השלישית או המחומשת לדבריה, במשולש רומנטי. אחרי שש עונות של האח הגדול אף אחד כבר לא מאמין לרומנים המפוברקים בריאליטי והתופעה של שתי בנות רבות על אותו גבר מיצתה עת עצמה והפכה לקלישאה נדושה ומעוררת אדישות.



הצופים הפעם גילו בגרות ושכל ישר ולשמחתי העדיפו להשאיר את סלים נעים ההליכות שדווקא השקט שלו מסקרן יותר מאשר ילדת ברים שצועקת שיש לה חמ"ל רציני בחוץ שעוקב אחריה באינסטוש ותמיד יצביע בשבילה.



בשביל להציל את כבודה הכריזה עומר שמחכה לה אהבה בבית בשם תמיר ויצמן, (אותה חשפנו בבלעדיות) פרט בעלילה שנזכרה בו רק אחרי שיצאה מהבית, והיא ישבה שם מול ארז וקארין כולה קורנת ומאושרת, סימן רע לבאות שכאשר תגיע הביתה שאין בו מצלמות היא תצרח בהיסטריה שזה לא הגיע לה ושהדיחו אותה בגלל הקנאה.



מה יעשה עכשיו עומרי, "הגבר אלפא" שחושב שאפילו הבנים "רוצים לעשותו אותו", בלי שאחת מהמעריצות תהיה תלויה לו על זרועו? אל דאגה. הוא יחבק את שי מיקה מצד אחד, את קסניה מצד שני, בעוד דודו שעדיין לא יצא רשמית מן הארון, ישכב למראשותיו, ייאנח ויגנח בקול צרוד מרוב תשוקה: "אני נהנה להיות הנאמן שלך".



ואם עומרי חושב שתפקיד החרמן מנווה אילן יביא לו את הניצחון המיוחל, הוא טועה, כי כולנו יודעים איך נגמר משולש האהבה של אליאב אוזן, נופר מור ודנית גרינברג. אם לעומת זאת יפתח חזית אמיצה מול שי חי, ייתכן וזה יקנה לו כרטיס לגמר. בינתיים, שי חי מצליף בו ועומרי שותק מולו כמו ילד נבוך שננזף על ידי מורהו, למרות שמאחורי גבו, העורך דין האינטליגנט עם הפפיון, מקלל אותו בשלל קללות עסיסיות שלא היו מביישות את אחרון הערסים ואף מאיים להשתין לו בתוך הבגדים.



בקרב הזה נרשם יתרון לשי חי כי לא איבד אף חייל מהמחנה שלו. קסניה וסלים אין, עומר אאוט. בגלל עריכה גרועה של ההפקה, לא ניתן היה להבין מה בעצם קרה באותה ערב לכבוד השנה החדשה שגרם לפלורי באמצע המסיבה לפקוד על עומרי: פיפי ולישון. אז מה אם הוא היה קצת שיכור והתגפף עם הבנות? למה הייתה פלורי צריכה לשים לו ברקסים? ומי בכלל מינה אותה לרבנית לענייני צניעות? ולמנוע מאיתנו הצופים קצת גיפופים לשנה החדשה.



במשחקי האח, גיל וגילי העמידו להדחה את קסניה במקומם. כולם תקפו את גילי על הבחירה המאכזבת והוא עמד מולם מגמגם ומצטדק ולקסניה אמר שהוא מאוכזב ממנה, אלא שהוא לא בדיוק זכר למה, ואז החליט לסכם את הנושא: "אני עדיין חושב שאת יפה (מה קשור?) ויאללה ביי". אם הייתי במקומו הייתי אומרת לכל הממורמרים, שאם כל כך אכפת להם מקסניה, (כאילו שהם לא דואגים רק לתחת של עצמם) למה שאף אחד מהם לא יתנדב להעמיד עצמו להדחה במקומה?



קסניה עצמה כעסה מאוד על גילי שהעמיד אותה להדחה כי הרי היא לא החליפה איתו מילה אחת מהרגע שנכנסו לבית האח. היא רק שכחה לציין שגם היא העמידה אותו להדחה. מתי הם סופסוף ילמדו שמה שנאמר בחדר האח, לא נשאר שם?



בפעם המאתיים אלף, שוב נפתחו ארובות השמיים וגשם של דמעות פרץ מעיניה של פלורי ואני חוששת שהיא החליטה לבכות כל הדרך אל הגמר.



באופן מפתיע, גם שי חי בכה. האיש החזק שלא מוותר לעצמו, ובשביל המשימה היה אוכל גם בשר מפוצץ בחיידקי קולי, כשמדובר בילדיו והגעגועים אליהם, הוא לא יכול לעצור את הדמעות. או אולי הוא סתם עצוב כי הוא מרגיש בודד ומאוכזב שאף אחת מהבנות, גם לא קסניה, נופלת שדודה לרגליו, אחרי שסיפר בתעודת הזהות שלו שהוא המחזר האולטימטיבי שאין לעמוד בפניו.



לא הבנתי למה שי חי העמיד להדחה את מייקי? איך בדיוק הרעלת קיבה מאכילת עוגת ווסאבי ענקית הייתה מחשלת את מייקי? מילא, אם האח היה מבקש מהם לאכול חצץ ואבנים, אבל עוגה מסריחה?



חידה לא פתורה נוספת. מה עבר לקורין גדעון בראש כאשר התלבשה אמש כמו רקדן פלמנקו מסיביליה? ועוד בענייני מנחים. כאשר ארז מודיע שהוא יקרא את שמות המועמדים להדחה באופן אקראי, היו סמוכים ובטוחים שזה לא רק יהיה לא אקראי, אלא מתוכנן ומוקפד במטרה למתוח את עצביהם של הצופים. אנחת רווחה נשמעה אמש בכל רחבי הממלכה כאשר שי חי גבר על עומר.



וכדי לרצות ולשמח את שי חי שהחדרים בבית האח נאים בעיניו אך לא כן הדיירים הבינוניים והרדודים, ייאלץ האח להכניס לבית בקרוב דיירים חדשים שיאתגרו אותו שכלית אחרת הבן אדם עומד לשקוע במרה שחורה. אולי יוסי ביילין שלאחרונה התחיל לככב בטלוויזיה בפרסומת על טאבלט, היא אופציה ריאלית?