אז יוצאת "האח הגדול" עומר קינן, כנראה התחילה את שנת 2016 באכזבה. אבל לא רק בגלל שהודחה אמש (שבת) מהתחרות בבית המצולם - אלא בגלל שמי שהיה בן הזוג שלה לא המתין כאן כדי לקבל אותה באהבה כשיצאה מהריאליטי אל הקור של העולם האמיתי. 



איפה היה הבחור המיוחד בחייה של קינן? אה, ברור שהוא בילה עם כמה חברים, גברים ונשים לוהטות במסיבת שנה חדשה בחו"ל!

קינן שהודחה רגע לפני שהיא נקלעת למעין "משולש רומנטי" עם שי מיקה יפרח (החברה הטובה, כפי שגיליתם בדיוק כאן) ועמרי בן נתן (זה שכנראה מחפש כלה בבית) - נשמעה מאושרת כשסיפרה אתמול בשידור חי שהיא מצפה לפגוש את אהובה, איש העסקים תמיר ויצמן, ההוא שאותו בחרה להסתיר כשנכנסה לבית "האח הגדול", רק שאז נחשפתם אל הזוגיות במעריב אונליין
 

עם זאת, בזמן שקינן התרגשה מכך שמיסטר ויצמן מחכה לה בבית, וגם כמה ימים לפני כאשר החליפה ביקיני עבור השכשוכית או התווכחה עם שי חי, לא ידעה שהחבר לא בדיוק המתין לה מול המסך בבית בציפייה לפגוש אותה, אלא בילה בחברת נשים לוהטות אחרות. 

 

A photo posted by I AM SCALI (@tamirweizman) on



 

A photo posted by I AM SCALI (@tamirweizman) on


 
מתברר שבשבוע שעבר, ויצמן נסע למסיבת סילבסטר בברלין שבגרמניה, לצד החברים הטובים טיטי איינאו ובן זוגה היהלומן ישראל אור והשורד הפצוע עומרי כוכבי. מלבדם, רק עם כמה בלונדיניות שלא מזכירות את קינן, ואפילו בחר להציג תמונה של "פאן עם היפות שלווווו !!!!1!!" למול עוקביו באינסטוש, זה שכל כך חביב על מודחת "האח הגדול". באסוש, בריבוע.