יותר משנתיים חלפו מאז שאייל גולן עמד במרכז פרשת הקטינות שהסעירה את ישראל בכלל ותעשיית הבידור בפרט. מאז, "הזמר המפורסם" הספיק להביא ילד קטן לעולם, לשלוח את בת הזוג האוהבת, רוסלנה רודינה, להתחרות על האי של "הישרדות", ולשרוד בעצמו כמה וכמה ביקורים בין כתלי בית המשפט - אם בתביעות שהגיש הוא עצמו בעקבות הפרשה או שהגישו כנגדו.



אחד המקרים, הוא זה של גולן נגד הבלוגר עומרי חיון - שחשף בבלוג את שמו של גולן בתור הכוכב שקשור בפרשת הקטינות, אחרי שלא פעל לפי הוראת צו איסור הפרסום של בית המשפט, כפי שנהגו כל כלי התקשורת בארץ. גולן, תבע את הבלוגר שמצדו הגיש תביעת נגד שמכוונת לגולן - על הוצאת לשון הרע ודיבתו, כשהוא דורש פיצוי של 300 אלף שקלים.

מגן על עצמו. אייל גולן (צילום: שוקה כהן)

אתמול (ב'), הגישו עורכי דינו של הזמר את תגובתם לתביעה של הבלוגר בבית המשפט השלום בתל אביב, לפיהם העובדה שגולן כינה את הבלוגר "ילד כאפות" בעמוד הפייסבוק שלו - לא מהווה סיבה מספקת לפיצוי כספי. בכתב ההגנה שהגישו עורכי דינו של הזמר, שי אליאס וליזי דללי, נכתב כי על בית המשפט לדחות את התביעה של הבלוגר בשל היעדר עילה ורק כיוון שזהו כניסיון שלו הבלוגר להקטין את סכום הפיצוי שתובע ממנו גולן, בגלל "הנזקים ההרסניים" שכביכול גרם לזמיר אחרי ש"הטיל זוהמה ורפש... וניסה לחמוק מכל אחריות".




לדבריו של גולן, הביטוי  "ילד כאפות", כלל אינו פוגעני ו"אינו מהווה הוצאת דיבה או לשון הרע כהגדרתה ואין בהם להעליב או לפגוע בתובע". עוד נכתב בכתב ההגנה כי "מעבר לעובדה שמדובר בביטוי ציורי וסאטירי ואין לפרשו במשמעתו המילולית... מקובל לחשוב על ילד כאפות כילד חנון וחלשלוש. בכל מקרה יש להדגיש, כי כאשר בית המשפט נתקל בקושי פרשני, עלי להעדיף את הפרשנות שלפיה הביטוי אינו מהווה לשון הרע". את זה בית המשפט יחליט!



מתוך כתב ההגנה של אייל גולן בתביעה של הבלוגר
מתוך כתב ההגנה של אייל גולן בתביעה של הבלוגר