סלין דיון חוותה בשבוע שעבר טרגדיה קשה מנשוא, אך אף על פי כן - לבה ימשיך לפעום: יומיים בלבד אחרי שבעלה, רנה אנג'ליל, מת מסיבוכים של סרטן כשהוא בן 73, גם אחיה של דיון, דניאל, מת כשהוא בן 59 בלבד, אחרי מאבק במחלת הסרטן. מות אחיה של הזמרת הוותיקה, הגיע יום אחד בלבד אחרי שבני משפחתו גילו כי לדיון לא נותר זמן רב לחיות.


הכוכבת הקנדית בת ה-47, שאחראית על כמה מהלהיטים המוזיקליים הגדולים ביותר של העשורים האחרונים (כמו "Because You Loved Me", "My Heart Will Go On" ו"A New Day Has Come") - הכירה את בעלה כילדה בת 12, כשהוא בן 38. מאז, החל לנהל אותה מבחינה מקצועית וכשהיתה בת 19, החלה מערכת היחסים הרומנטית בין השניים, שעם השנים גם הביאו לעולם שלושה ילדים משותפים.


אהב אותה מאז שהיתה בת 12. סלין דיון עם בעלה רנה אנג'ליל (גטי)

דיון, אחת הזמרות המצליחות ביותר בעשורים האחרונים, נאבקה בשנים האחרונות לצדו של בעלה שלקה בסרטן הגרון. זאת לאחר שכבר ניצח את המחלה בתחילת המילניום, עד ששבה לאחרונה, מה שהסתיים במותו ביום חמישי האחרון - יומיים לפני שמלאו לו 74. בעבר, סיפרה הזמרת כי משאלתו של בעלה בשנים האחרונות, אותו סעדה כשסבל מאוד, היתה שתשוב להופיע על הבמה ולא תעצור את חייה.


עם זאת, ביום שלמחרת מותו של אנג'ליל, גילתה משפחתה של האישה עם הקול הגדול, שהיא הצעירה מבין 14 אחים ואחיות, שאחיה הקרוב דניאל סובל מסרטן שהתפשט לגרונו, לשונו וכן למוחו - כך שימיו ספורים. אתמול, למרבה הצער, מת אף הוא בתום מאבק של כמה שנים במחלה. "סלין שהתה בלאס וגאס עם הילדים, שם תכננה את הלוויית בעלה, כשהתבשרה במותו של אחיה", סיפר קרוב משפחה, "היא מבקשת שלא ינחמו אותה ולא ישלחו זרי פרחים, אלא יתרמו את הכסף למרכז סיעודי בקנדה". צדיקה.