היי, בר רפאלי, נדמה שעלית על כמה תובנות שהופכות את החיים שלך למרגשים הרבה יותר. נניח, להקיף את עצמך בחברים שבמקרה מעצבים עבור האנשים המפורסמים בעולם או מפיקים אירועים נוצצים בהחלט, לפתח יחסי אהבה-שנאה עם הפפראצי (אהבה מעבר לים, שנאה בתוך גבולות ארץ הקודש), להתפשט מול המצלמות עבור מותגים בינלאומיים בלבד. ושום מילה על חדרי חקירות, כן?
 
אבל את ההנחה שגברים מסוקסים בדרך כלל משתבחים ככל שהשנים עוברות - וואו, מתברר שהטופ מודל שדרגה לרמת אמנות. הנה, תראו את בעלה של הדוגמנית, איש העסקים עדי עזרא, שחגג אתמול (שלישי) את יום הולדתו ה-41. אז אשתו הטרייה (יחסית) ציינה את התאריך המיוחד, לא רק בתאונת דרכים קלה שכנראה קצת העיבה על ההילולה, אלא גם בתמונה מעורטלת של "החבר הכי טוב שלי בעולם". שתגרום לעולם לרייר. כנראה. תראו. מה. זה.

 

A photo posted by Bar Refaeli (@barrefaeli) on


מיס רפאלי, פרסמה אמש ברשת תמונה שתייגה במסעדה מפורסמת בבעלותו של השף שגב משה (בעלה של אחת החברות הקרובות של מיס טופ מודל), שם היא ואיש העסקים הפרטי שלה (שכנראה אוהב את הפיגורה שלו מטופחת לפחות כמו שאשתו אוהבת אותה) - ציינו את העובדה שעזרא יקבל לעולם ילד בעשור החמישי לחייו. אבל היי, לפחות הוא יעשה את זה עם ריבועים מסותתים בבטן ורעייה, שמפורסמת בזכות בקימורים שלה, בכל מיני חלקים של הגלובוס.


רגע, זה לא הכל. כי שניות אחדות אחרי שרפאלי פרסמה את התמונה שבה עזרא מחייך למצלמה בגאווה ללא חולצה לגופו, עומד עם כובע על הראש, כולל מכנסיים אפורים שתחתונים לבנבנים מסקרנים מבצבצים תחתם - אדם מפורסם אחר, בשם ג'סטין ביבר, פרסם באינסטגרם את אותה התמונה בדיוק. של עצמו, מינוס חולצה, פלוס כובע, מכנסיים אפורים ותחתונים בצבע לבן. רפאלי (מעריצה של ביבר שכמותך), נכון שתיאמתם את זה?

 

A photo posted by Justin Bieber (@justinbieber) on