האם מאור זגורי וחן אמסלם התחילו טרנד חדש בביצה, מבלי להתכוון שבכלל? קודם, השניים האלה הגיעו לכל אירוע ביחד כזוגי זוג שמבלה יד ביד. בהמשך, החלו לבלות על השטיח האדם כל אחד בנפרד, למרות שהם הכי יחד. כעת, נראה שגם אגם רודברג החליטה לאמץ את השיטה - כי אמש (ראשון), לבשה שמלה מהודרת (דרמטית!), התאפרה (חגיגית) והסתרקה (אסופה) ויצאה אל הקור והגשם, רק כדי להגיע לאירוע עבור סדרה שבה היא משתתפת. בלי החבר הצמוד גל אמיתי, לבדה, סינגל ליידי של ממש.




סינגליידי. אגם רודברג (צילום: אור גפן)


"בואנ'ה, איזה גשם הא?" רודברג עם לי בירן


"אגם סיפרה לי על המשקעים". בירן מסתודד

אבל זה לא אומר שמיס רודברג לא נהנתה בהשקת העונה השנייה של הדרמה "פצועים בראש", שנערכה בבר במרכז תל אביב, כשהיא לובשת מחוך תחרה תחת האאוטפיט המחייב. אותה אמסלם מלפני כמה שורות, שמשתתפת בעונה החדשה, נעדרה (קוראים לזה התחייבויות קודמות), אבל אגם לא באמת צריכה אותה או את הבויפרנד אמיתי במסיבה, בכדי לבלות במקום עם כמה חברים לוהטים מביצת הבידור הישראלית, חלקם הגיעו כזוג וחלק כפרט. שהבויפרנד ישאר ב"אמזונס" (הריאליטי החדש שהוא מנחה).

זוג מנצח. בירן עם דר זוזובסקי


גם תובל שפיר הגיע עם החברה!


בירן את זוזובסקי אינטרדוסינג: יונתן קושניר ויחיעם ברקו

בין הזוגות היפים והצעירים שיופיעו על המסך של "הוט", היו לי בירן ודר זוזובקי או כוכב הילדים תובל שפיר עם חברתו דור קודש, או צמד יוצרי הסדרה הבלתי נפרדים - גיא עמיר וחנן סביון, שהגיעו מכפור של ירושלים, קשוחים מתמיד. אלה, התערבבו עם "פצועים" יחידים מרגשים, בהם רותם זיסמן-כהן (נטולת מוריס, בעלה), ליאור "פאודה" רז, השחקנית הצעירה גאיה שליטא-כץ, יותם קושניר ("הבן של", בדיוק), הדוגמן אדריאנו חאובל, רובי פורת שובל ועוד שלל מכוכבי הדרמה, שתאכל לכם את הראש.


רובי פורת שובל בשחור


רותם זיסמן כהן עושה עיניים


ליאור רז עטוף היטב


אנשי הערב. רודברג עם גיא עמיר וחנן סביון


דר מבלה גם עם אדריאנו חאובל


עונה שנייה!!!!1! צוות "פצועים בראש"