צופי "הישרדות" (כלומר אלה שעדיין לא נמאס להם מהתחרות על האי הבודד), קלטו בפרק האחרון שג'ני צ'רוואני הבלונדינית הצהירה (לצד כמה שורדים אחרים) שלא תישאר בקשר עם חברתם לאי הבודד, הודא נקש. ובכן, היום (שלישי), זמן רב אחרי שחזרו מהתחרות נדמה שהאמירה הזו לא יכולה להיות רחוקה יותר מהמציאות.

לא רק שהאמזונה מברית המועצות לשעבר בילתה עם הדוגמנית הערבייה באירוע מצולם, אלא שנדמה ש"חברות לעולם לא נגמרת" (כפי ששרו פעם הספייס גירלז), כי באיוונט ג'ני סיפרה להודא על אדם מיוחד מתקופת השבט - שיסייע לה לעשות צעד מרגש בתקופה הקרובה. ככה זה עם גיבושוני ריאליטי, כמו ברית שלעולם לא נגמרת כנראה.

חברות או לא להיות. הודא נקש עם ג'ני צ'רוואני (צילום: אלירן אביטל)


יאללה, צלמו ושחררו אותי. הודא קצרה

צ'ארוואני, שהגיעה לנשנש מתוקים בקניון 'דיזינגוף סנטר' לצד דוגמניות כמו אלכסה דול ויוליה פלוטקין, במסגרת השקת קולקציית הספורט החדשה של רשת האופנה "טוונטיפורסבן" - פטפטה עם הודא על כך שממש בקרוב, היא ובעלה רוני מאנה יעברו לדירה חדשה. לא, היא לא זזה מצפון תל אביב, אלא נשארת באותו מתחם דירות יוקרתי, אך החליטה שאחרי המרחבים של האי בהונדורס, היא זקוקה לבית גדול יותר עבור משפחתה.


כיוון שהיא מעצבת פנים בהכשרתה (ודוגמנית לפרקים), צ'רוואני לקחה את כל עניין הדקורציה של הדירה המשודרגת על עצמה. אבל רגע, כיוון שהרגישה שהיא לא תוכל לעשות הכל לבדה, גם חברה הקרוב מהאי, מושיק גלאמין התנדב לסייע. נכון, סוף סוף הוא בא לחדש גם לה. אחוות שורדים? לגמרי.


זוכרת את עצמך בביקיני? יוליה פלוטקין משווה עם צ'רוואני


ומי יעזור לה? אלכסה דול משתובבת