אילנית לוי תמיד ידעה לשלב ביזנס עם פלז'ר, או לפחות הפלז'ר שבלהיות אמם של שני ילדים חמודים שמגיעים איתה מדי פעם לעובדה. הנה, מלכת היופי הנצחית (והאקסית של האבא של ילדיה. אתם יודעים), הגיעה אתמול לבכורת הסדרה החדשה בכיכובה, כשהפעם הילדודס הפרטיים שלה, ליאם ואלין גולן, שמחו לבחון אותה בהקרנה החגיגית. הסיבה: מדובר בסדרה חדשה לילדים ונוער!

אז הקור והעובדה שאלין התקררה גרמו ללוי לאחר בשעה לאירוע הבכורה לדרמה "סוסי פרא", שתשודר בערוץ ZOOM לילדי HOT. אז מה, גשם, שלג, ברד - שום דבר לא עצר את האמא אילנית מלהשוויץ בילדים שלה. אלירז שדה בן הזוג הצמוד של אילנית, העדיף שלא להגיע להקרנה המיוחדת כדי לא לגנוב את הפוקוס מהילדודס שהוא אוהב. אהה.

הכי קול מאם! אילנית לוי עם אלין וליאם גולן (צילומים: אור גפן)


יאללה, אקשן


אלירז כבר ישלים פרקים בבית. לוי והילדים

בין שלל הצופים הצעירים בקהל שהגיע לגן העיר בתל אביב, היו גם את אלה שהגיעו לבחון מקרוב את כוכבי הסדרה שמאיימת להפוך ללהיט - יון תומרקין (יא וולי כמה מעריצות!) שלקח פסק זמן מלימודים למבחני התואר שהוא לומד בשנה האחרונה (בהצלחה!), דניאל גד החתיך או שירה לוי, נכדתה של ז'קלין ליכטנשטיין ז"ל שנפטרה במפתיע לפני כחודש. בקהל, ישבו אושיות כמו היוצר חנן סביון, המוזיקאי דורון מדלי ואחרים, שבחנו את הסדרה בהפקת ADD.


למעריצות שלום. יון תומרקין


כל החתיכים אצל דורון מדלי! גם דניאל גד ותומרקין


עטופה היטב. לוי


דוהרים. צוות הסדרה "סוסי פרא"