מישהו פעם שר "שיער, שיער. מטר, שניים, מטה ולמעלה", כחלק ממחזמר על חופש, שוויון ואהבה בין כל בני האדם. ובכן, אצל אביבית בר זוהר, אם אין דרמות שקשורות לריסים המלאכותיים (שהסירה כבר מזמן) או לשפתיים המשורבבות, סמכו על מחלפות ראשה שיספקו עניין, כולל לקח על אחווה וסובלנות, ממש כמו אלה של ילדי הסבנטיז.

מתברר שהדיווה/זיוה המקומית עם הדיימונדז, הגיעה לביקור בן שבועיים בארץ הקודש, אחרי ששהתה בחודשים האחרונים באיטליה ובעיר הנופש האמריקנית מיאמי, כדי לעבוד על קריירה בינלאומית. אבל בינתיים בארץ מולדתה, הצליחה להשחיל קצת עבודה ללו"ז - כשנידבה את עצמה לצילומי סרטונים בסגנון טלנובלה, עבור ליין מסיבות הגייז "אריסה", לצד הרץ למיליון במיל' אוריאל יקותיאל

לומדת את השורות שלה. אביבית בר זוהר על סט הצילומים (צילום: גיל אלגבלי)


"מי. נגע. לי בתוספותתתתת". בר זוהר

הנה הדרמה: במסגרת ההכנות המוקדמות לצילומים, בר זוהר הרגישה שגזרו בלי להתכוון, בערך חצי משערות ראשה, תוך כדי שהיא זוכה לשדרוג סטיילינג על ידי גילי אלגבלי. יוצאת הריאליטי ההמומה לא הסתירה את עגמת הנפש, כשהקימה מהומה על הסט וצרחה על כולם כי העזו להתעסק בשיער ראשה. רק שאחרי בדיקה נוספת, התברר כי זו דווקא הפאה ותוספות השיער שעל ראשה הן אלה שנחתכו, כך שכמעט שלא נפגעו שערותיה הטבעיות. פיו.

הרי קרישנה!


אביבית באבל על לכתן של התוספות. בר זוהר

רגע זה לא הכל, כי אחרי תום הצילומים, בר זוהר שיתפה עם עוקביה ברשת תמונה פרובוקטיבית שלה בעירום חלקי, כשהיא מסתירה את החזה (שבגללו עברה חוויה מסעירה לפני כמה חודשים) במו ידיה - אך מיד זכתה לתגובות נאצה מצד מעריצים שמרנים משהו. מיס דיימונדז, לא יכלה להתעלם מהתגובות הקשות והחליטה על תגובה מנוסחת בזו הלשון: "צנועה וחסודה ללא איפור ככה זה הכי מעניין לא?! והכי צנוע בת ישראל צריכה לשמור על כבודה. טיפה של עור וכל הבנות קופצות מהחורים שלהם, תתביישי לך איך את מצטלמת", כתבה בציניות, לפני שהורידה את התמונה (שתוכלו לראות כאן למטה). 


"העולם התקדם תתעוררו אנחנו בשנת 2016 ואנחנו לא חיים במנזר או בעולם דיקטטורי, מותר לבחורה להצטלם איך שהיא רוצה כל עוד היא לא פוגעת באף אחד. אז די לצביעות ולהתייפייפות לא זכור לי שכולכן לובשות רעלה או הולכות עם מעיל לחוף הים", הצטדקה בר זוהר. יו גו גירל. 


חופשיה כמו השיער שלה. אביבית בר זוהר (צילום גולשים)