דנה דבורין עוברת ימים לא פשוטים: השחקנית הוותיקה וכוכבת הילדים במיל', עברה ניתוח לא פשוט להסרת שני גושים שנמצאו באזור החזה - וכעת מחלימה ממנו בבית החולים. דבורין בת ה-41, שנשואה למוזיקאי אמיר פרי ולהם שתי בנות, פרסמה תמונה של עצמה רגע לפני הניתוח שהסתיים בהצלחה.

את התמונה שלה על מיטת מטופלים, כשהיא נבדקת על ידי רופא, שיתפה המנחה ושחקנית התיאטרון הבלונדינית - שהתפרסמה אי שם באייטיז כחלק מצוות הסדרה המוזיקלית "לא כולל שירות", בהמשך כמנחת ערוץ הילדים ומופיעה מאז על הבמה - ברשתות החברתיות, תחת הכיתוב "שני גושים יצאו לדרך... בים בם בום". זאת, לדבריה, בכדי לעורר מודעות לבדיקה עצמית.

 

תודה חברים יקריםתודה על הדאגה , אני ממש בסדר, אצלי הוציאו והכל נקי , אבל חשוב שתבדקו את עצמכן בזמן!החלטתי לחשוף את עצמ...

Posted by Dana Dvorin on Tuesday, February 2, 2016
 

היום (שלישי), פרסמה בהמשך לתמונה החושפנית סטטוס תודה לדואגים לשלומה. "תודה חברים יקרים. תודה על הדאגה, אני ממש בסדר, אצלי הוציאו והכל נקי, אבל חשוב שתבדקו את עצמכן בזמן!", כתבה דבורין. עוד הוסיפה כי "החלטתי לחשוף את עצמי גם כשכואב למען העלאת המודעות ולא רק שתעשו לי 'לייק כי אני מוכשרת'. אז מתאוששת וחוזרת מיד לאנרגיות הידועות שלי!". הרבה בריאות, כוכבת.



רק בריאות. דנה דבורין (צילום: דניאל קמינסקי)