שימו לב, זוהי התראה: קריאת השורות הבאות תנפץ לכם לא סטיגמה אחת, אלא שתי דעות קדומות - וכולן קשורות בדוגמנית והרצה למיליון לשעבר, אלכסה דול. בכל זאת, מדובר בדוגמנית, בלונדינית, מרשימה, שכנראה תגרום לרוב בני האנוש לסובב אחריה את הראש כשהיא חולפת על פניהם ברחוב או לצורך העניין, יושבת לצדם במקום הומה אדם.



מעשה שהיה כך היה: רגע לפני שהיא תארוז את הפקלאות, תיפרד לשלום מבן הזוג רז זלצרמן ותטוס שוב לארצות הברית כדי להזיע על הקריירה הבינלאומית שלה בתעשיית האופנה - דול הגיעה ליהנות מקרני השמש החורפית, בארוחת צהריים בנמל תל אביב. נכון מאוד, דול החליטה לדגום מזון במסעדת "בני הדייג" שבנמל. בדיוק, מה ששמעתם, היא אוכלת. הרבה. והנה סטיגמה אחת נשברת.


לבריאות. אלכסה דול והשולחן הערוך (אינסטגרם)


לאחרונה, אלכסה זכתה לביקורות נוקבות על הרזון החריג, זאת בעקבות דיאטת הכסאח שבה התמידה בעת השהות שלה בניו יורק - כך שתמונה שלה מול שולחן עמוס בכל טוב, הופצה על ידי הבלונדה ברשת בכדי להוכיח שהיא זוללת. העובדה שהיו כאלה שהבחינו שהשולחן עמוס, אבל הצלחת של אלכסה נקייה, גרמה לחלק להאמין שהיא פשוט ליקקה את הצלחת. נניח.


כעת, לסטיגמה מס' 2: באותם רגעים שבהן דול ניסתה לאכול, ישבו בשוחן לצדה שחקני הכדורגל בדימוס (והמאמנים בהווה) אבי נמני ויוסי אבוקסיס. אז פאן ב"בני הדייג", אבל מתברר שנמני את אבוקסיס התעלמו לחלוטין מהדוגמנית, ואם לא די בכך, אפילו החליפו מושבים והפנו לה את גבם, מבלי להחליף אפילו "שלום" מנומס.רגע, אם זה לא מה שמערער את קלישאת ה"כדורגלנים שאוהבים דוגמניות", כנראה ששום דבר לא יערער. בתיאבון.   


מתעלמים. אבי נמני, יוסי אבוקסיס והחבר'ה שישבו עם הגב לדול