מי אמר שהחיים הטובים הוא רק שם של ערוץ טלוויזיה? תשאלו את עברי לידר, שגרם אתמול לכמה (עשרות) אנשים להתעצבן מאוד כשביקש לעלות על טיסה לעוד נופש מפנק. לא, הוא לא נבח בסגנון "טיסת השוקולד", אלא פשוט השתמש בחיוך שלו (ובכסף) כדי לקצר הליכים.


הזמן: אתמול, יום רביעי אחר הצהריים. הלוקיישן: נתב"ג, רגע לפני טיסה לגרמניה. השערורייה: לא רק שיש עיכוב בטיסה של חברת תעופה מוכרת (כיוון שהחליפו מטוס), בתור ל"צ'ק אין" עומדים עשרות ישראלים זועמים שרק רוצים לעוף משם. כולל מבוגרים, ילדים, ואימהות עם תינוקות, שכנראה לא חוו את הרגעים הכי נוחים בחייהם במהלך השהות בנמל התעופה.

ואז מגיע עברי לידר חמוש במשקפי שמש (בתוך מבנה סגור? דיווה!), רגע אחרי שסיים הקלטות לאלבום חדש, שהחליט לארוז את הפקלאות ולטוס לחופשה בברלין - וקיצר לעצמו את ההמתנה. כי המעמד מחייב.


רגע, רכשת גם שוקולד? עברי לידר (צילום: רפי דלויה)


אז זהו, כשהחלה העלייה למטוס השתרך תור ארוך לכרטוס - ורק אז הגיע הזמר, באיחור אופנתי, וכיאה לסטאר במעמד בינלאומי פשוט עקף את שורת בני האדם המתמשכת, עצר לצילום סלפי עם אחת הדיילות ונכנס בקלילות למטוס. ברור שזה גרר זעם מצד הנוסעים שהמתינו בקוצר רוח להיכנס למטוס, לשבת ולחגור חגורות בטיחות. 
 
מבדיקה קצרה, לידיעת כמה מהנוסעים המתוסכלים, עולה שלידר לא עקף לחינם. הוא פשוט חלף על פניכם לתור המקוצר של נוסעי מחלקת ה"ביזנס" - כרטיס יוקרתי עבור מחלקת עסקים, פריבילגיה ששייכת רק לאלה ששילמו בהתאם ולא צריכים לבלות עם פשוטי העם. נחיתה רכה? כי אחרי אוורור מעבר לים, לידר ישוב לארץ להמשך סיבוב ההופעות הארצי הנוכחי שלו.


ביזנס פירסט. עברי לידר עם חברה (צילום: רפי דלויה)