בר רפאלי הריונית, אסתי גינזבורג מגדלת ילד בארץ, גל גדות היא בכלל שחקנית (שלא לדבר על איילת זורר, כן?) מה שמותיר את התואר הדוגמנית הישראלית המצליחה ברחבי העולם מיותם. זמן מצוין עבור לירז דרור, שיכולה לצעוד בנעלי היפהפיות - ולעלות  לליגה של הגדולות באמצעות קמפיין בינלאומי ענק. יס, דרור מוסיפה לרזומה העשיר עוד פרסומת שחושפת את הגברת הענוגה ברחבי העולם.


בשקט בשקט, דרור המיוצגת בסוכנות 'PMA MODELS', נבחרה לשמש כפרזנטורית מותג הטיפוח הבינלאומי "גרנייה". בארץ אולי מתלהבים מבחירתה של מגי אזרזר כפרזנטורית המקומית של החברה, אבל דרור? היא קוטפת את הדבר האמיתי, בקמפיין בינלאומי של מוצרי השיער - שיפורסם בקרוב בכל מדינות אירופה הצוננת. לוהט! 


היוש מהאמבטיה. לירז דרור בקמפיין הבינלאומי (יח"צ)


"נעים לי", אילסוטרציה

הדוגמנית הישראלית, שמככבת על מסלולי תצוגות האופנה בארץ הקודש כבר שנים, מככבת בשלטי חוצות בכל הבירות המרכזיות, כמו גם בפרסומת המשודרת ברשתות טלוויזיה באנגליה, צרפת, נורבגיה, פינלנד, בלגיה ורבות נוספות. את הפנים של דרור, תוכלו לראות מתנוססות על דפי שלל מגזיני האופנה הנחשבים בעולם והכל בתמורה לסכום מכובד בן שש ספרות. בדולרים.


הצילומים לקמפיין, אם תהיתם, נערכו בסודיות לפני כחודש בצרפת ובשבוע האחרון כבר ניתן לראות את התוצאה. מדובר הישג בינלאומי שנוסף לרשימת ההצלחות של לירז ברחבי העול, לאחר שהצטלמה בקיץ האחרון לקמפיין הבינלאומי של חברת האופנה הנודעת "טד בייקר". כבוד.


כן, היא לוהטת. לירז דרור (צילום: עידו איז'ק)