טילטיל יודע שאחרי הגמר הגדול של "הישרדות", אם חס ושלום (חמסה, טפו) לא יסיים את המשדר החגיגי עם המחאה של מיליון שקלים בכיס, יאלץ לחשוב על הצעד הבא שלו - זה שיכניס לו קצת יותר כסף לחשבון הבנק מאשר נהיגה על הטקסי. הרי כעת, שהוא ללא ספק VIP, מדובר באדם מבוקש על ידי הציבור המעריצים לא?
 
אז זהו שבתקופה האחרונה, השורד עם מצבי הרוח המשתנים, לא רק מפציע באירועים מתוקשרים, כשהוא לא מפעיל ילדים בבריכה, מצטלם על שטיח אדום או לקמפיין פרסומי. כוכב הטלוויזיה מנצל עד תום את התהילה, ומעשיר את חשבון הבנק שלו בעוד כמה שקלים - בהם יוכל לקנות זר פרחים לאשתו ורד. איך? באמצעות הופעה במקומות בילוי שמושכים בליינים, שרק רוצים לגעת באושר המכונה טילטיל (לירון אורפלי, אם תרצו).


התמונות להמחשה בלבד. טילטיל מבלה (צילום: אור גפן)


בדומה לכוכבי ריאליטי אחרים, גם השורד מקבל שלל הזמנות לבילוי ממועדונים שונים ברחבי הארץ. בתמורה לנוכחות שלו, שכנראה תעלה את הפופולריות של המקום (אייטם במקומון, מישהו?), טילטיל מקבל סכום כסף מרשים וכמובן, מוציא קבלה בכפוף לחוק רשות המיסים. הנה, בסוף השבוע שעבר, הוא הרים כוסית לחיים במשך שעתיים עם חברו לתחרות רון אלוף - שהוא בעלים של מועדון לילה בראשון לציון החמימה. וקיבל על הבילוי כמה ג'ובות!

כך שאם לא יזכה במיליון בגמר שיערך בשבוע הבא, יוכל טילטיל להבליח בערך בכל מועדון ברחבי הארץ שרק רוצה לארח אותה לדרינק - ולהגיע לסכומי כסף מכובדים לא פחות מכספי הזכייה ב"הישרדות". מעוניינים בחברתו? פתחו את הארנק, תודה.


יאללה, ידיים! טילטיל והחבר'ה



עם רון אלוף? תודההההה! טילטיל מתבליין (צילום: אביב חופי)