איזה כיף לכם לזכות במתנות קטנות, לקראת סוף השבוע, לא? למשל תמונות חדשות של הדוגמנית הלוהטת ויוצאת הריאליטי הישראלית, שיר אלמליח, כשהיא מדגמנת תחתונים וחזייה סקסיים בלבד. כלומר, שוב מדגמנת לנז'רי ותו לא, אבל לטובת קמפיין חדש. היי, מאמא!
 
אלמליח היקרה, שעבדה על פרויקט מסקרן עם עומר אדם נבחרה לאחרונה להשתתף בקמפיין "הישראלי היפה" של משרד החוץ - כאחת האנשים המרגשים שארצנו הקטנטונת רוצה להחצין לעולם, מדגימה שוב כמה היא יפה בלי הרבה בד על גופה. לכן, רשת ההלבשה התחתונה "אקספוז" בחרו בה בפעם החמישית ברציפות (!) לדגמן את האופנה שלהם. אופנה ועור חשוף, חה.


טוב, אני מוכנה. שיר אלמליח על סט הצילומים (צילום: יריב ויינברג)


ובפוזה רשמית. שיר אלמליח בוערתתת

אז בשעה שבעלה של אלמליח, כדורגלן העבר אלרועי כהן, בחן מקרוב שהחזייה מנוחת במקום ואף פטמה לא סוררת, שיר עצמה עסקה באיפור מושלם ופוזות חושניות/ סקסיות/ מרגשות בבית בסביון שבו התרחשו הצילומים, תחת קרני שמש מלטפות. שונה מאשר הצילומים שעליהם עבדה באירופה בחודשים האחרונים, לא?


בין טייק אחד לאחר בלנז'רי, הדוגמנית התלהבה מג'וב בינלאומי חדש שקטפה - צילומים לגרסה האיטלקית של המגזין "Men's Health". הצילומים של אלמליח עבור גברברי ארץ המגף המחוספסים, יתקיימו בשבוע הבא כשהיא תדגמן בתחתונים, איך לא, הרי גם האיטלקים אוהבים לראות את שיר כמו הטבע רצה. בעירום.


לגמרי פאן לה!


מריירים תוך 3...2...1...


לה איסלה בוניטה. שיר אלמליח בתחתונים