כמה כיף באמריקה! רק תשאלו את גילה אלמגור, הגברת הראשונה של עולם התאטרון הישראלי, שחשה לרגע במנהטן - לפחות בשעה שישבה אמש (שני) כאחת הצופים בין השורות של תאטרון הקאמרי. הסיבה לכך שאלמגור רואה את האולם מהמושבים המרופדים של הקהל ולא מזווית הבמה, היתה בכורת המחזמר המרגש "סיפור הפרברים", עם משי קליינשטיין (כן, הבת של) ורונה לי שמעון בתפקידים הנשיים הראשיים. נו, אז יש עתיד לעולם הבמה הישראלי.
 
השתיים שמככבות על הבמה של הקאמרי, נתנו את השואו של חייהם - בקול פעמונים ופיזוזים מיוזעים - כי ידעו שבין מאות הצופים בהצגה יושבים לא רק קולגות מעולם הבידור המקומי, אלא כאלה נחשבות מאוד. אז ריטה לא היתה שם אתמול, אבל רבקה מיכאלי הוותיקה פגשה את חנה לסלאו המשעשעת, שיכלה לראות מקרוב את הראל סקעת אומר 'היוש' לצביקה הדר. או חוה אלברשטיין, שלא נוהגת להפציע באירועי תרבות מתוקשרים. יש צורך להוסיף?

רגע, רגע, רגע, מה טל מוסרי עושה בתמונה עם גילה אלמגור ומשי קליינשטיין


זה הבויפרנד של רונה לי שמעון שמפרגן לשחקנית המוכשרת


סיפור גדול! חוה אלברשטיין עם צדי צרפתי


הגעתי. אפשר להתחיל? הראל סקעת


מי שצפו בנאמברים של המחזמר שביים צדי צרפתי, היו גם כמה חברים של הכוכבים הצעירים שמרגשים על הבמה - בהם רוני מרחבי שגנבה את ההצגה, יפתח מזרחי, גלעד שמואלי ועידו רוזנברג. אלה שלטשו בהם עיניים נוצצות, היו דנה פרידר, טל מוסרי, רועי בר נתן המשעשע והזמר קובי אפללו. דן שילון, הגיע עם עוד חברה חדשה, בעוד שעוז זהבי חתך הביתה בהפסקה.
 

אל הקוקטייל בתום הבכורה, נהרו גם חבריה הטובים של קליינשטיין הצעירה דר זוזובסקי והבויפרנד לי בירן, רוני דלומי, צביקה פיק שהגיע עם בתו דניאלה, אורלי וילנאי עם גיא מרוז, ניקי גולדשטיין ורבים, אבל רבים אחרים.


בקרוב על במת התאטרון? דנה פרידר


צביקה הדר ממהר


מדובר בכוכבת. רוני מרחבי


דר זוזובסקי ולי בירן מתלהבים ממשי


לא משדרים בבוקר? אורלי וילנאי וגיא מרוז


חם לרוני דלומי!


איזו ליידי. רבקה מיכאלי


צביקה פיק הביא איתו את המלווה הרשמית, דניאלה


גלעד שמואלי מתחכך בעירית ענבי


איזה גבר. עודד לאופולד


הכי לא סינגל ליידיז!


המבקר. גיא פינס


צחור כנף. קובי אפללו