"האח הגדול" תראה מה עשית: מעריצי שי חי כבר מצביעים עבורו מדי שבוע, בתור מועמד להדחה על ידי מרבית משתתפי העונה השביעית. כעת ההתלבטות האם יסולק מהתחרות נחסכת משאר המתמודדים, שיתפנו להצביע עבור חברים אחרים, לפני גמר הריאליטי. ומי אשם בכך? אם תשאלו את שי חי, הכל בגלל אחותו, בשר מבשרו, אהובתו, מי שמכירה אותו כל חייו.


זקוקים להסבר? אתמול (שני) חוקי המשחק של "האח הגדול" השתנו כאשר נציגי משפחות דיירי הבית נכנסו למתחם הסגור כדי לבקר את יקיריהם, במסגרת המשימה השבועית. אז, ההפקה בקשה מכל בן משפחה לקבל החלטה הרת גורל - ולהעניק את אחד התפקידים שחולקו ביומה הראשון של העונה לדייר אחר, מה שכמובן זעזע את המתחרים.

יעמוד להדחה! ברק אדרי בכניסה ל"האח הגדול" (צילום: רפי דלויה)

על פי החלטת בני משפחות הדיירים, דודו כהן שהיה מועמד להדחה השבועית עד לתכנית הגמר, הוחלף בשי חי. ברק אדרי שהיה מועמד בטוח לגמר העונה, נושל מהמקום הבטוח לטובת דודו. שי חי, שעד כה העמיד להדחה בפומבי, הוחלף באיציק כרסנטי, שייאלץ לומר את מי הוא בוחר מול כל שאר הדיירים. עומרי בן נתן קיבל את הזכות לבחור שיר יומי, בעוד שקסניה טרנטול תתקלח במים חמים. שערורייה!



יכול לאבד את אהובתו בבית? שי חי ותניה גרבר

בעוד שהמפסיד הגדול הוא ברק - שעל פי גורמים יודעי דבר, אחותו סירבה תחילה לקחת ממנו את המקום הבטוח בגמר העונה, עם זאת אחרי לחץ של ההפקה התבקשה להעביר אותו לדייר אחר (וכאמור בחרה בדודו), מי שהתעצבן ונראה נסער הוא דווקא שי חי. הדייר המדובר, ככל הנראה פוחד על המקום שלו ושל ארוסתו, תניה גרבר, בריאליטי.

חי, שיתף לארוך הלילה את תניה בכעסו הגדול על אחותו, ש"דפקה אותו שיעמוד בכל שבוע להדחה", לדבריו. בנוסף, כיוון שתפקיד ההעמדה הפומבית להדחה עברה לחברו איציק כרסנטי - הוא התנצל בפני כרסנטי והסביר לו שאחותו בחרה בספר, רק בגלל שהוא וחי חברים טובים בבית. מסעיר? תירגעו, מדובר במשחק.


ברכות, הגעת לגמר העונה. דודו כהן (צילום: ינאי יחיאל)