טילטיל מאז גמר העונה של "הישרדות", שבו הכריזו שנבחרת כאוהב הקהל וזכית במיליון שקלים כשורד האחרון של התחרות על האי הבודד - אתה פשוט לא מפסיק לחגוג, הא? נהג הטקסי, בילה אמש (שלישי) עוד ערב של חגיגות, רק שהפעם זה קרה בחברת החברה הכי טובה שלו מתקופת הצילומים, רוסלנה רודינה, בן הזוג שלה, אחד שאתם מכירים בשם אייל גולן, פלוס כמה חברים טובים.



לפני ימים ספורים, היתה זו רודינה שמיהרה לנפנף את השמועות על משבר ביחסים עם לירון אורפלי הידוע כ"טילטיל", אחרי שלל שמועות על כך שאהובה הזמיר (גולן) כעס על השורד המנצח, כי הניף אותה ברגע שנודע שהוא הזוכה של העונה. בעוד שהיא טענה ש"התקשורת אוהבת לחפש צהוב ולהרכיב סיפור על דעת עצמה", טילטיל הסתפק בתמונה שאומרת הכל, במהלך ערב משותף שלו עם המסלסל החביב עליו ובת הזוג שלו.



אורפלי נהנה יחד עם השניים, וכן עם חברם הטוב, השדרן ירון אילן ועם השורד במיל' רון אלוף, במועדון בעיר רחובות. כשפרסם תמונה משותפת עם החברים, שמוכיחה לכולם כי נותרו בקשרי חברות נפלאה ואין שום שחר לפרסומים, הוסיף את הכיתוב "מעבר לחוויה המדהימה והעצומה שהישרדות העניקה לי, גם לאחר התכנית אנחנו בברית הכי חזקה שיש, משפחה גדולה וחמה! גיא זוארץ היקר, מהמשפחה הזו אין מודחים! תודה!". בהמשך, אפילו זימר בעצמו שיר כאילו היה גולן. מספיק טוב, מלעיזים?


 

A photo posted by ירון אילן (@yaronilan) on