איך עושה דוגמן על? אם תשאלו כמה מהכוכבים המוכרים בביצת הבידור המקומית, הוא כנראה משרבב שפתיים למעין "דאק פייס" ממש כמו "זולנדר" - דמות הדוגמן המצליח  שהופיעה על מסך הקולנוע. זוזי הצידה בר, תשכחי מהפלאשים אסתי, נעמי היא הכי בייסיק, כשבבכורת הסרט "זולנדר 2" גם נטלי עטיה (עם הבויפרנד המעושר מארק שימל), גם לי לוי וגם יון תומרקין שרבבו שפתיים מול עדשות הצלמים. שיק.


אמש, נערכה ברמת גן בכורת הסרט החדש בכיכובו של בן סטילר (פלוס כל מי שהוא משהו בתעשיית הפאשן הבינלאומית) - כאשר על השטיח האדום התערבבו פאשינסטות, דוגמניות וספורטאים, שניסו לגנוב את ההצגה בפרצופים מפתים. בערך, כי היה קשה להתעלם מכמה הריוניות כמו איגי וקסמן (שהגיעה עם עתי שולברג, רגע לפני שיורדים לה המים) או אנה בול שהגיעו פלוס בטן, להקרנה החגיגית, שנערכה בחסות מותג הטיפוח הניו יורקי קיל'ס.

גל מקל מנסה. בערך (צילומים: צ'ינו)


איגי וקסמן ההריונית מצמידה שפתיים


מייקל הרפז התעורר ככה


בין אלה שחשו אה-ל-זולנדר מול הפלאשים, היו כדורסלן מכבי תל אביב גל מקל שהגיע עם ארוסתו דניאל סימס וחבריו לקבוצה סילבן לנדסברג, אייק אופייבו, רועי בן נתן (אחיו התאום של עמרי) שפספס את ההופעה שלו בפרק המשפחות של "האח הגדול", די ג'יי סקאזי, חמישית  להקת היי פייב מייקל הרפז, עדי שילון שנהנתה עם מיכאל מושונוב, שבחנו את האוהבים הצעירים רום ברנע ומירן מיקס. הכי טופ מודלז.



מיכאל מושונוב וקוקו לא בכיוון!


חסרת מאמץ, כן? לי לוי


חיוכים עם הבויפרנד. נטלי עטיה ומארק שימל


עדי שילון העדיפה שלא לנסות


לאנה בול זה מגיע עם השפתיים בילט-אין


נו, הצליח ליון תומרקין? (צילום: אסף לב)


היי, אחינו. רועי בן נתן


סקאזי מטופח


טוב היא הדוגמנית האמיתית. מקל עם ארוסתו