זוכרים איך קים קרדשיאן פרסמה (עוד) תמונת עירום חדשה של עצמה ברשת, מצונזרת במקומות הנכונים, אחרי תקופה ארוכה שבה לא חשפה הרבה עור? אז נדמה שאפילו היא לא האמינה לגל התגובות שהתמונה שלה, בלונדינית ומקומרת, תגרור בתעשיית הבידור הבינלאומית.


אז ביום שלמחרת, קים אמנם הגיבה בתמונת עירום נוספת וצייצה נגד שלל מלעיזים (תתביישי לך, בט מידלר!) - אבל בהוליווד כמו בהוליווד, תמיד יש שלל אנשים מוכרים אחרים שמתערבים ומנצלים את ההזדמנות להשתרבב בסיפור בטענה שמיס קרדשיאן מהווה עבורן "השראה" גדולה. ואם מדובר באחיות לבית קרדשיאן, כמו קנדל וקיילי ג'נר, זה טוב אפילו יותר.



 

A photo posted by King Kylie (@kyliejenner) on



 

A photo posted by Fashion Inspo (@b.manilafashion) on


האחיות הצעירות לבית משפחת קרדשיאן, אמנם לא הסירו את כל הבגדים - אלא רק לבשו כמה פיסות בד שמחקות את הצנזורה שבתמונה של אחותן הגדולה. קנדל בת ה-20, לבשה פיסת בד שחורה שכיסתה את אזור החזה שלה בעוד צועדת להנאתה בפריז, שם היא נמצאת מתוקף תפקידה כדוגמנית בשבוע האופנה שבעיר האורות. אחותן הקטנה, קיילי בת ה-18, החליטה לפרסם סלפי עסיסי שלה בבגד ים מינימלי, גם הוא דומה באופן מובהק לצנזור המדובר ההוא.


אבל הקרדשיאנ'ז לא היו היחידות שניצלו את השחרור של קימי כדי לצבור עוד כמה אוהדים באינסטגרם. כמותן, עשו גם המנחה אלן דג'נרס בתמונת אילוסטרציה משעשעת (כביכול) שבה היא מופיעה לצדה של קימי העירומה. כוכבת הטראש האמריקנית קורטני סטאדן ניצלה את ההזדמנות להשוויץ בקימורים, בעוד ששופטת הריאליטי (שהיא אשתו של הרוקסטאר אוזי אוסבורן) שרון אוסבורן, הסירה אף היא את הבגדים לצד הכיתוב "משוחררת". אה-הא.

 

A photo posted by Ellen (@theellenshow) on





 

A photo posted by Sharon Osbourne (@sharonosbourne) on