הרומן המאולץ ביותר בתולדות האח הגדול עלה שלב בפרק של האח הגדול ששודר אתמול בערוץ 2 .  עוד מתחילת העונה, היה די ברור ששני גולדשטיין מעוניינת בדן רושנסקי ברמה קצת יותר אינטימית ממה שהוא מעוניין בה, אם לצרכי ניצחון או סתם להראות לאומה כמה היא אישה לא פסיבית, בלשון המעטה. בטח לא כפי שמצופה מאישה במערכות יחסים בישראל. וזה אחלה, אבל בינינו,  מאז דנית ואליאב מהעונות הקודמות, לא נראתה כפייה נשית שזו בשידור חי.



לא ידע מה מחכה לו. רושנסקי. צילום: ניר פקין



בפרק נראית שני גולדשטיין ישנה יחד עם דן במיטה ונוגעת בו כל הלילה, כאשר הוא מנסה להתרחק ולהתחמק ממגעה שלא משתמע לשני צדדים,  מבלי לפגוע בה. לאחר מכן הוא מתייעץ עם חבריו מה לעשות כדי להבהיר לה את הגבולות מבלי לפגוע בה. גולדשטיין מצידה, בליינית ורגילה לסוג גברים אחר כנראה מזועזעת מהאדישות שלו כלפיה, קוראת לו "פחדן"  תוך התעלמות מעוצמות הנפש שנדרשו ממנו   להגיד ליצור כה דרמטי את האמת.  למרות ההבהרה, גולדשטיין עדיין לא משחררת וטוענת כי דן  זרק אותה. כאשר עדין לא ממש ברור מתי הם בדיוק היו יחד. 



צאי מהסרט. גולדשטיין. צילום: ניר פקין



מביך או לא, החיזור המסיבי של דנית גרם לבסוף לחתונה כך שאי אפשר לדעת אם מדובר במשחקי חיזור מורכבים במיוחד ולאן זה בדיוק הולך. מה שבטוח הוא שהטעם של רושנסקי מעט שונה מנשים "מעוררות אנטגוניזם" לדבריו כך נראה מפליטת הפה שלו בערוץ 26 שהוא היה מאוהב בעבר באישה על כיסא גלגלים שזהותה מסתורית. 



נחנקנו (צילום מסך)
נחנקנו (צילום מסך)



חבריו של דן רושנסקי  מהצבא שקורים לעצמם "האחים של דן " הגיבו לשידור ואמרו: "דן רואה בשני כאדם הקרוב אליו ביותר בבית. חברת אמת. שני היתה בסערת רשות כי היא הועמדה להדחה ועכשיו הם בסדר, אך כפי שמסתמן, פחות בהיבט הרומנטי אך אי אפשר לדעת מה ילד יום". והוסיפו: " דן לא רצה לפגוע בשני. לא קל להבין את ההשפעות שיש לבית האח על הדיירים- חוסר השינה, הרעב, מצבי הקיצון וכו' עלולים להפוך את כל הדיירים ליותר רגישים ופגיעים. לכן, כשדן הרגיש כשדן הרגיש פחות בטוח בנוגע לקשר ביניהם, במקום להתרחק הוא ישר החליט לדבר איתה על מה שהוא מרגיש ולשים את כל הקלפים על השולחן. אנחנו מאמינים שיש להם עוד על מה לדבר".



לשאלה האם יש מצב לרומן עם מעיין הגיבו החברים ואמרו כי " דן מיודד עם מעיין אין מעבר לזה".  אאוצ'.