תכירו את גיא קלי. תגלית חדשה בעולם המשחק, המככב כרגע בסדרה "כוכב הצפון" (yes דיסני). במרכז הסדרה - סיפורה של מאיה, נערה מהמרכז שעוברת לצפון הארץ עם אביה, לנהל מלון שהיה שייך לאמה שנפטרה לפני שנתיים. הסדרה מתארת את תקופת התאקלמותה בחבורה חדשה, בין היתר עם קלי. 

זה התפקיד המשמעותי הראשון שלך. איך ההרגשה?
"ההשתתפות בסדרה הייתה חוויה יוצאת מגדר הרגיל בשבילי. מאז שאני זוכר את עצמי, הייתה לי משיכה עזה לתחום הקולנוע. לא בהכרח רק למשחק. אני מאוד מתעניין בצילום, עריכה, בימוי וכתיבה, ואני מודה על ההזדמנות שנפלה בחלקי לקחת חלק בהפקה הזו".

בסדרה הוא אכן מתבלט מול שאר השחקנים, אבל הילד שגדל בראש העין בכלל לא ידע שהוא כזה. הוריו התגרשו בגיל 16, "האירוע לא השפיע על החיים שלי. לא לטוב ולא לרע, כיוון שהיחסים שלי עם ההורים מצוינים, וגם ביניהם יש יחסים טובים", הוא מספר.
"ביום שהודיעו לי שהם מתגרשים, הם שיתפו אותי במחשבות שהיו להם להישאר ביחד בשביל הילדים, ואמרתי להם שהם לא צריכים לוותר על הזכות לאהוב בגללנו, כי בסופו של דבר אהבה זה לא משהו שמתפשרים עליו".
כשההורים התגרשו עברת לתל אביב, ואז התגייסת.
"התגייסתי ליחידת אגוז אחרי שעברתי גיבוש. סיימתי את מסלול ההכשרה אחרי שנה וחודשיים ועשיתי קורס מפקדים. לאחר מכן שירתי כלוחם ביחידה. השירות הצבאי היה חוויה מדהימה שביגרה ועיצבה בהרבה מובנים את מי שאני היום. "למדתי המון על עצמי במשך הצבא, התמודדתי עם מצבים וסיטואציות לא פשוטות, והיו גם כמה רגעי משבר ששמים לי הרבה דברים שקורים לי היום בפרופורציה". 
אתה תל־אביבי. נהוג לקרוא לכם משתמטים.
"הסיפור של תל אביב המשתמטת הוא ספין תקשורתי, ואחוזי הגיוס בפועל מוכיחים ההפך. התפיסה שלי בנושא השתנתה קצת לאורך השנים, והיום אני משתדל לא לשפוט אף אחד. אני יודע שהמסגרת הצבאית לא מתאימה לכל האנשים. באופן אישי אני גאה מאוד בשירות שבחרתי לעשות. אני רואה בבחירה להיות לוחם יותר זכות מחובה. נוצרה לי משפחה נוספת, שמורכבת מאנשים מדהימים ומגוונים שכנראה לא הייתי פוגש בדרך אחרת".
איך התגלגלת למשחק?
"חיים, שלימים הפך להיות הסוכן שלי, פנה אלי לראשונה כשנה אחרי שהתגייסתי, והציע לי להתחיל ללכת לאודישנים. באותה תקופה לא יכולתי להיכנס לזה. שנתיים מאוחר יותר, ביום שהשתחררתי, הוא הציע לי ללכת לאודישן לפרסומת, למרבה האירוניה לתפקיד חייל. התקבלתי לפרסומת, ומשם התחלנו לעבוד.
"במשך שנה הלכתי לאודישנים וחסכתי כסף במלצרות לטיול בדרום אמריקה. אחרי שהיה לי מספיק כסף, הודעתי לחיים שאנחנו לוקחים הפסקה לחצי שנה וטסתי לארגנטינה".
והתפקיד רדף אחריך עד לצד השני של העולם.
"אחרי חודשיים שהייתי באיטה קרה בברזיל, קיבלתי הודעה מחיים בפייסבוק, עם הצעה לצלם אודישן ולשלוח לו. לא האמנתי שיש לכזה דבר סיכוי, אבל הסכמתי לנסות. אחרי ארבעה ימים שלחתי לו סרטון ושכחתי מזה. 
"למחרת אני קם בבוקר ורואה שקיבלתי הודעה בהולה: 'רוצים לעשות איתך אודישן בסקייפ'. תוך שלושה ימים מצאתי את עצמי בארץ, ניגש לאודישן האחרון. בדיעבד, סיפרו לי שלא האמינו שצילמתי את האודישן בחדר בהוסטל בברזיל, כשמאחורי תלויה כביסה של כל הבנים איתי בחדר. כבר אז התגלה הכישרון שלי בבימוי".