> בבנק דיסקונט החליטו לוותר על שירותיו של הפרזנטור, מודי בר־און. לא, לא בגלל תוכנית הטלוויזיה החדשה שלו, יותר בגלל העמלות הגבוהות. של מודי.



בר־און, סגרו לך את החשבון?
“שום דבר לא קרה, נפרדנו כידידים".



אבל למה? היית כל כך טוב ומשכנע.
“הם רצו מישהו חדש, אני מתאר לעצמי".



לי הם אמרו שאתה יקר להם. מה הם אמרו לך?
“עזבי. הכל סבבה, עבדנו עשר שנים ביחד. כולנו מתקדמים. הם מתקדמים ואני מתקדם".



זה לא קשור לתוכנית החדשה שלך, נכון?
“זה קרה עוד לפני".



> מערכת היחסים בין המועמד לכנסת שרון גל לבין המעושרת קרן בן דוד עברה השבוע טלטלה נוספת, נכון לזמן כתיבת שורות אלה השניים בסוג של הפסקה.


קרן, מה הולך?
"אני עסוקה בדרך לישיבה, דברי עם שרון".



>  יויו לייטרסדורף, פרוד טרי, הזמין לביתו בשלישי שעבר אורחים לרסיטל של הפסנתרנית יוז'ה וונג, תמורת סכום סמלי של 1,500 שקל לראש. הכל הוזרם לכיוונה של התזמורת הפילהרמונית הישראלית.



> ובאותו אלפיון, מקורבים ליהודית רקנאטי, אחות של, מספרים שהיא הציבה תנאים לאיש העסקים דוד שמחה מקיסריה: אם הוא מעוניין בריליישנשיפ איתה, עליו להתגרש רשמית מפרודתו ולהיפגש עם אחיה לאודישן בוועדת הקבלה המשפחתית.



> בחמישי שעבר ציינו בגבעת הכלניות שבחוות השקמים שנה למותו של ראש הממשלה לשעבר, אריאל שרון. הגיעו: שמעון פרס, בנימין נתניהו, יולי אדלשטיין, משה כחלון, אהוד אולמרט, רפי איתן, גילה אלמגור, אורון וורדה אורי, נשיאת בית המשפט העליון החדשה מרים נאור, יוחנן דנינו, בני גנץ ושאר קודקודי סגל א'. ורק ציפי לבני לא הצליחה להתאפק ובמקום לשבת במקום שהוקצה לה, התיישבה על דעת עצמה לצדו של החצי הפוליטי, בוז'י הרצוג.



> האדריכל הפרובוקטיבי ישראל גודוביץ' מצא מחברות מלאות בחומרים עסיסיים בעזבונה של פרידה, אמו המנוחה, אושיה תל אביבית בשנות ה־ 40 , אז הוא החליט להפוך את זה למיצג תיאטרלי חד-פעמי, בשיתוף עם תיאטרון החדר של אמיר אוריין. מה יהיה שם? רומנים סודיים, בגידות, אכזבות והרגלים מגונים של הבוהמה באותן שנים. גודוביץ' יקריא את היומנים בפני רשימה מצומצמת של אורחים שיוזמנו לאירוע.


גודוביץ', הכל אודות אמא?
“אני בדרך אליה. אני כבר בן 80 , ואני רוצה שהיא תכין לי כוס תה או מרק".




> בזמן שבבית נתניהו עסוקים במחזור בקבוקים, בשבוע שעבר נצפה הבן יאיר מחוץ לבר “האוטו" בתל אביב, מנהל דיאלוג צפוף עם אחת, לי לוי, שהייתה לשנייה וחצי בת הזוג של יהודה לוי.



> בקהילה הגאה נשמעים קולות של מרמור כלפי אוריאל יקותיאל, כוכב “המירוץ למיליון" ופרזנטור ליין מסיבות ה"אריסה", שכוללות בדרך כלל קליפים מושקעים בהובלתו. מסתבר שיקותיאל נהג להופיע במחירים שווים לכל נפש, אבל מאז הנסיקה לכוכבות בזכות המירוץ, התעריפים זינקו השמיימה.



יקותיאל, מרימה?
“לגבי ה'אריסה', אני ושני החברים הטובים שלי שמנהלים את הליין, מאוד מרוצים. אני מהם והם ממני, אז אין תלונות. לגבי אנשים אחרים, בזה אני לא שולט. כבר הרבה מאוד זמן, עוד מלפני המירוץ, לא הייתי מופיע בשום מקום אחר בתל אביב חוץ מה'אריסה', וזה עדיין המצב. המופעים הפרטיים שלי, במקומות אחרים, את יודעת, זה כבר עניין אחר לגמרי ולא קשור".



>ובאותה קהילה, עומר אדם מקאמבק את עצמו, והקיץ, אחרי שנתיים הפסקה, יוביל את פסטיבל הגאווה באילת.