פסטיבל "SO FRENCHY SO FOOD" - שבוע הקולינריה הצרפתי בישראל נפתח אמש בקבלת פנים בבית שגריר צרפת בישראל פטריק מיזונאב. השגריר אירח את המשלחת של השפים הצרפתיים ואת השפים הישראלים לערב ואת החברות השותפות לערב -Business France בחסות מותג הקוניאק היוקרתי Remy Martin. 



לפסטיבל שבוע הקולינריה הצרפתי בישראל, המתקיים זו השנה השלישית הגיעה נבחרת של 21 שפים עטורי כוכבי מישלן מצרפת, שביחד עם שפים ישראליים ממסעדות מקומיות, לראשונה ב 7 ערים ברחבי הארץ -  תל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה,טבריה, עכו ובנימינה . השפים  יבשלו מנות  שיציעו לקהל הישראלי לחוות את המטבח הצרפתי, יקיימו כיתות שף ,ארוחות גאלה וטעימות יין . 
 
בין האורחים הרבים : ראש העיר תל אביב יפו רון חולדאי, גיום גומז, שף ארמון האליזה ונשיא עמותת הטבחים של הרפובליקה הצרפתית, דושי לייטרסדורף וגולן גורפינקל השף של מסעדת דלאל,  יורם אביגד, סמנכל סחר ושיווק ב"מגה", שלום מחרובסקי הבעלים של מסעדת מול ים והשף יורם ניצן שיבשל לראשונה  עם ז'רלד פאסדה,השף הצרפתי בעל שלושה כוכבי מישלן, יורם אביגד סמנכ"ל סחר ושיווק מגה, דורון ספיר מנכל כאל, יצחק מנור מקבצת לובינסקי יבואנית פיג'ו וסיטרואן, השף ישראל אהרוני שתפקד כדי ג'יי של הערב והרקיד את כל החוגגים. 

פטריק מזונאב, שגריר צרפת בישראל: "השנה, ההירתמות הנלהבת של השפים מצרפת, בתוספת סיוע מחבל הרון-אלפים בצרפת וחסות של חברות מצרפת ומישראל, אפשרו לנו ללכת רחוק ולהגיע למחוזות חדשים. השפים שלנו קיבלו על עצמם להכשיר טבחים של ארגון "לתת" הנפלא, המספק ארוחות חמות לאלפי נזקקים מדי יום. השפים יעבדו גם בבתי חולים, בביה"ח הצרפתי בנצרת ובביה"ח בילינסון בפתח תקווה. חברת האווילנד (HAVILAND) תציג  מהדורות אקסקלוסיביות של כלי פורצלן אלגנטיים מלימוז' על שולחנות מסעדות "מול הים" ו"פופינה".