אחרי שעורר סערה ברשת לאחר שיצא נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו וקרא "להעיף אותו קיבינימט" מעל הבמה, כעת הזמר אביב גפן החליט לעבור לפעילות פוליטית של ממש, ולהתנדב בארגון "ניצחון 2015" V-15, הקורא להפיל את נתניהו ולהחליף את שלטונו בבחירות הקרובות.



גפן לקח גם את בנו, דילן, לפעילות הפוליטית וכתב ברשתות החברתיות: "דילן ואני מתנדבים בV15" וצירף את התמונה שבו הם נראים במטה הארגון, מתכוננים לקראת העצרת שצפויה הערב בכיכר רבין: "ישראל רוצה שינוי - העצרת הגדולה להחלפת השלטון בישראל".



לפני כשבוע הופיע גפן באילת במעמד נשיא המדינה, ראובן ריבלין. הוא התקבל בתשואות ולאחר ששר שני שירים, ירד מהבמה ולחץ את ידו של ריבלין. זאת לאחר שהזמר יצא נגד הליכוד ועורר סערה ברשת, עלו קריאות לבטל את השתתפותו בטקס הממלכתי.

במהלך הופעה בתל אביב, גפן קרא לקהל "להעיף את ביבי לקיבינימט" וזכה לקול תשואות המעריצים. בליכוד לא נשארו אדישים והאשימו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלהם את גפן בהסתה ביחד עם אנשי שמאל נוספים. בתגובה גפן העלה את תמונתו המפורסמת של ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז"ל, כשהוא במדי אס.אס, ומתחתיה סלוגן הבחירות של הליכוד. מתחת לתמונה כתב גפן: "ואם כבר גויסתי לקמפיין אז הנה קחו רעיון...".