כתב הטלוויזיה והפרשן הכלכלי של ערוץ 10, מתן חודורוב, התייחס היום (ראשון) באופן רישמי לנטייתו המינית.



בסטטוס שפירסם בעמוד הפייסבוק שלו, כתב הפרשן הכלכלי: "אז מה אני עושה היום, בזמן שישראל עסוקה בהכנות לבחירות החשובות שמחכות לנו? בעיקר עונה לאלפי ברכות מקסימות, הודעות מרגשות ושאלות קשות. למה לשתף את כל עם ישראל בתכונה כל כך פרטית כמו נטייה מינית?" - האמת היא שלא חייבים, במשך שנים הרי לא שיתפתי. מצד שני, מה יש להסתיר?"



חודורוב הוסיף: "אנחנו חיים בעולם של תקשורת דו כיוונית: אתה משדר להמון אנשים, והם כותבים לך בחזרה, עם שאלות ותהיות וסקרנות טבעית ביחס לאדם שהם (כלומר, אתם) מארחים כל ערב בסלון. אנחנו חיים בעידן של שקיפות, וכדאי, כשאפשר, לצמצם את הפער בין הדמות שניבטת מהמסך לבין האדם שמאחוריה. ככה יותר נעים בשבילי ואולי גם מועיל עבור אחרים, במשק או אפילו בתקשורת, שעדיין לא מרגישים בנוח להתנהג בטבעיות כמי שהם".



כתב הטלוויזיה התייחס לטיימינג של יציאתו מהארון וכתב: "אז למה חיכיתי כל כך הרבה זמן? בסופו של דבר זה עניין אישי. תהליכים מהסוג הזה הרי לא מבשילים מהיום למחר, ככה שחיפשתי את הזמן ואת הדרך. גיל 30 המתקרב בצעדי ענק הרגיש כמו נקודת ציון טובה ומתאימה, אז מקווה שתאהבו לקרוא".



כמו כן, ענה חודורוב לשאלה מה יקרה אם הצופים הפחות ליבלרליים יבהלו מהצהרתו: "וואו, כמה שהפכתי והפכתי באזהרות מהסוג הזה, שהגיעו בעיקר מצד האנשים היקרים לי ביותר. מה שהכריע בסוף את הכף הוא פשוט שאני מאמין בכולכם: הקשר העמוק ביננו נבנה לאורך שנים, והוא מתבסס קודם כל על התעניינות משותפת במדיניות הכלכלית בישראל. הבוקר קראתם בסך הכול על עוד מרכיב אחד באדם שאתם כבר ממילא מכירים היטב, ואוהבים יותר או פחות, אז למה שמשהו בעצם ישתנה חוץ מהיכרות קצת יותר כנה"?