לפני כשנה וחצי עברה השחקנית הלוהטת נועה וולמן לבניין מגורים חדש בנווה מונסון שביהוד יחד עם בעלה הטרי תום לביא. לביא בן ה- 27 וולמן בת ה- 29 נישאו כאמור בספטמבר 2013 אחרי עשר שנות זוגיות. רגע אחרי שהפכו לבעל ואישה שכרו דירה בת ארבעה חדרים  בבניין חדש בקומה התשיעית, וקיוו לפצוח בחיי נישואים שקטים ונעימים.

אממה - השכנים, מסתבר ממש לא נאים להם. כבר מזה כשנה שהזוג מנהל מלחמת התשה עם אחת מהשכנות בבניין שהגישה נגדם שתי תלונות במשטרה וגם הזוג עצמו הגיש תלונה נגד אותה שכנה. לטענת השכנה הזוג מרעיש בשעות לא שגרתיות, טורק דלתות בחוזקה, דופק על הקירות, סוגר בכוח חלונות, וצועק בטונים חזקים בשעות הקטנות של הלילה.

כשניסתה לשוחח עם הזוג במטרה לפתור את הבעיה, נתקלה לטענתה ביחס מזלזל, לא קשוב ושחצני מצד הזוג הצעיר. עוד הוסיפה כי הוא לא היחידה שסובלת מהרעש שהזוג מייצר גם שכנים נוספים מתלוננים אך היא היחידה שהחליטה לפעול בעניין .  

בני הזוג מציגים תמונה שונה לגמרי. לטענת מקורבים לזוג אותה שכנה אוהבת את עולם הזוהר והסלבס וניסתה להתיידד עם פצצת הבלונד ובעלה בכל דרך אפשרית , ומכשנדחתה בנימוס יצאה במסע נקמה נגדם. גם וולמן ובעלה הגישו שתי תלונות נגד אותה שכנה שזימנה להם לא אחת משטרה לבית, בטענה כי היא מטרידה אותם באובססיביות והזוג שקל להגיש נגדה צו הרחקה.

אך בגלל שפניהם לשלום הם נמנעו מהמהלך הזה. לטענת מקורבים לזוג השכנה משוגעת ואובססיבית, ממציאה דברים אודות הזוג כדי ליצור איזושהי אינטראקציה עם השחקנית, דופקת להם בדלת בלי הפסקה, שולחת להם מכתבים מתחת לדלת, משאירה הודעות קוליות והודעות טקסט בשעות לא סבירות ומחייגת בשעות מאוחרות בלי הפסקה ופנתה בתלונה כוזבת לבעל הדירה בהם מתגורר הזוג .

עוד טוענים מקורבים מצד הזוג כי אף שכן לא מתלונן עליהם ומדובר בהמצאה. לביא בעלה של וולמן יצר קשר עם השכנה דרך תכתובת במייל בה דרש להפסיק להטריד את הזוג והתריע בפני פנייה למשטרה ותביעה. ההליך נמצא כעת בטיפול עו"ד דינם של הזוג מירי מרום שמסרה בתגובה:"כאמור באמתחתי אין ספור הוכחות כי מדובר בגברת מטרידנית, אשר מעוניינת בכל דרך להיות קשורה עם ה סלב נועה וולמן. בימים אלו, אנו פועלים משפטית על מנת להפסיק את הטרדותיה הבלתי נגמרות".