>>רוני מאנה, שבשבוע שעבר גנז ברגע האחרון את הראיון שהעניק לעיתונאי עופר פטרסבורג ב״ידיעות אחרונות״, המשיך גם במהלך השבוע החולף לפזר את פניניו ברחבי הרשתות החברתיות והפעם על הכוונת שלו הייתה ג׳ודי שלום־ניר־מוזס. אחרי שמאנה צפה בה מגוננת על הזוג נתניהו בתוכנית ״המטה המרכזי" בערוץ 10, צייץ לה: ״את הראשונה שתפתחי בקבוק שמפניה כשהוא יובס. אל תשכחי להזמין אותי. גם אני יודע שלא תצביעי בשבילו, אבל אני מבין אותך, שרה קוראת הכל״.



ג׳ודי: ״לא חושבת שהציוצים של רוני שווים תגובה בכלל, בעלי שר בליכוד, ומבחינתי לא הייתה בכלל אופציית הצבעה אחרת, בעיקר כשאני מודעת לעשייה הענקית של סטיב למען הציבור. מבחינתי שרה היא לא אישיו, היא לא חייבת כלום ושום דבר לאיש".



מאנה: ״נו קומנט".



>> דברים שלמדתי מהקרב על המילקי: סנדי בר, שיודעת על איזה צד של הלחם מרוחה החמאה, הגיעה למסיבת ההשקה לקולקציה החדשה של דורית בר אור ובזמן ששאר האורחים עסקו בלהחניף ליויו לייטרסדורף על הפנטהאוז שלו, שבו נערך האיוונט, סנדי פשוט רקדה עם בעל הנכס כל הערב.



>> בזמן שאתם מקוששים שכר מינימום, בר רפאלי קיבלה 110 אלף שקל כדי לצעוד על המסלול בתצוגה של פקטורי 54. עניין של 90 שניות, פלוס־מינוס.




צילום: אבי ולדמן



>>צביקה פיק הוזמן לספיישל 60 שנה לאירוויזיון של ה-BBC, בינתיים מדובר בכרטיס לישיבה בקהל. דנה אינטרנשיונל תופיע.



>> מקבץ בחירות, כי חייבים: כנס בחירות בפתח תקווה. בוז'י הרצוג, כשעוד היה נדמה שיש לו סיכוי להפוך לראש הממשלה הבא, נואם, ובדיוק לפני הפאנץ׳, אלמוני משתלט על מערכת ההגברה וקוטע את הנאום בג׳ינגל של הליכוד.



סגן ראש עיריית פ״ת, איתי שונשיין, שמיים פתוחים?


״עדיין לא מצאנו את האחראי".



>> בשבוע שעבר גילו חבריו של הצלם ינאי יחיאל שמפלגת המחנה הציוני עשתה שימוש ללא רשות בתמונתו של בודי שיחיאל צילם, הפיצה אותה על שלטי חוצות בכל



רחבי הארץ ולא טרחה לשלם או לתת קרדיט. עכשיו מסתבר שהוא לא לבד: גם המוזיקאי הנרי ברטר, שאחראי ליצירות המופת ״לימוזין״ ו״הלו מדאם ל׳וראה״, טוען שהוא שחיבר את הג׳ינגל של הליכוד בשנת 1992, וכעת המחנה הציוני, בחוצפתו, גזל לו את הלחן.



ברטר, מה אירע?


״מדובר בג׳ינגל של הליכוד כבר מ-92'. אני שמעתי יום אחד שידור בגל״צ ואמרו ששני הג׳ינגלים אותו דבר. אני יכול לחשוב רק דבר אחד. לתבוע את מפלגת העבודה זה לא מעניין אותי. אין לזה שום תועלת, סתם בזבוז זמן. יש הליך בתוך אקו״ם שאם יש טענה של חבר אקו״ם לגבי חבר אחר אז שומרים את זה בתוך הבית לא עושים מזה קרקס לבחירות״.



מי זה המוזיקאי האחר?


״תשאלי את מפלגת העבודה. אני לא יודע. מישהו עשה את זה והוא בטח חבר אקו״ם ונטפל בזה אחר כך. כל מערכת הבחירות הזאת כל כך מגעילה שאני אפילו מגעיל את עצמי שאני צריך לענות על שאלות בנושא. אני לא מבין למה הליכוד לא תובעים את מפלגת העבודה על זה, גנבו להם את ההמנון״.



מאקו״ם נמסר: ״אין תגובה״.



>> בליכוד קיבלו סיוע מפתיע מכלא רימונים. אבנר הררי, המחסל מס׳ 1, ניהל קבוצה של כמה אסירים שישבו על הטלפון הציבורי ושכנעו את משפחות האסירים להצביע לביבי.




הרריצילום: מוטי קמחי



>> שישי בצהריים, ההצגה ״וניה, סוניה, מאשה ושפיץ״ בתיאטרון הקאמרי. השחקנית תיקי דיין בתפקיד עוזרת בית שהיא גם מגדת עתידות. לפי הטקסט, היא אמורה לפרוץ בסערה לבמה, לספר לשחקנים רמי ברוך ואודיה קורן שמשהו דרמתי עומד להתרחש בחייהם ולחרוץ ״היזהרו מה-15 במרץ!". ברוח הבחירות שינתה דיין את הטקסט וקראה בפאתוס על הבמה: ״היזהרו מה-17 במרץ!״. חלק מהקהל פרץ בצחוק וחלק אחר נזכר בבחירות 99', כשאותה דיין תקפה את תומכי נתניהו וכינתה אותם ״אספסוף מהשוק״.



דיין, משחזרת את ההיסטוריה?


״שיניתי והקהל מגיב בצחוק גדול, וזה מקרב״.



ניסית להגיד פה איזושהי אמירה פוליטית בסגנון האספסוף?


״תגידי, את השתגעת או משהו? מה קרה לך? מה זה קשור בכלל?״.



>- מוצאי שבת. בזמן שבליכוד מזיעים במרדף אחרי המנדטים והקולות הנודדים, השר לשעבר גדעון סער וגאולה אבן מבלים ב״בארבי״ בהופעה של ערן צור משירי יונה וולך, יחד עם דנה אינטרנשיונל ורונה קינן על הבמה.