הדוגמנית והאמא הטרייה, אסתי גינזבורג, החליטה לעשות צעד נועז ולפתוח את דלתות ביתה לקהל הרחב ונתנה לצלמים להיכנס למקום האינטימי והיחיד בו היא מרגישה מוגנת ובטוחה מול התקשורת.

הסיבה היא צילומי קמפיין של תכשיטי מילר, להם היא משמשת פרזנטורית. מדובר באותה וילה כתומה נודעת, בשכונת היוקרה בצהלה, שעמדה בראש המחלקות המשפטית בין גינזבורג ובעלה קייזמן, לבין אביה של גינזבורג. הבית הוצג במוזיאון ויקטוריה ואלברט בבירה הבריטית ותוכנן ונבנה על ידי האדריכל אריק גינזבורג.

כזכור מדובר בסכסוך ממושך שהגיע לסופו לפני כחודשיים. אביה של הדוגמנית שהבית בבעלותו, טען כי הזוג הנשוי לא הסדיר את מלוא התשלומים עבור רכישת הוילה ודרש שיתפנו מהבית. רגע לפני לידת יורש העצר הראשון, הגיעו הצדדים להסכמה ביניהם והוילה המעוצבת עברה לבעלותם של ההורים הטריים.

אם כבר הרחקתם בדמיונכם וחשבת שגינזבורג תפתח גם את דלתות חדר השינה של הפעוט, אז טעיתם טעות מרה. האימא הלוהטת תערוך את אירוע התקשורת אך ורק בחצר ביתה ולא תתאפשר כניסה לתוך הבית של הטופ מודל. ולא, לא מדובר בהצצה ראשונית לבית, כי בעבר הרחוק עוד לפני שגינזבורג וקייזמן הכירו, הבית הושכר לאירועים.