> ליהי הוד, מעצבת שמלות כלה מבוקשת, ולעולם אחותו של האמן ניר הוד, היא כעת ארוסתו של גיא קרני, מנכ״ל דיסני ישראל ואלמן מבוקש.


הוד, מי יתפור לך את השמלה?
״ההצעה הייתה מאוד אינטימית וביתית, כיאה לקשר שלנו. אין לנו תאריך לחתונה וגם לא מקום. חשוב לנו שהאירוע יהיה אינטימי, קוסמי וסמלי. בוודאי שאתפור לי שמלת כלה. אין לי מושג איזו״.

> חדשות חמות ממנהטן. למכירה: הפנטהאוז של איה עזריאלנט. קווים לדמותו: רחוב 70, בין ברודווי לקולומבוס, שלושה מפלסים פלוס מרפסת ענקית, והכל בבניין לשימור, אר דקו משנות ה-20. אם תזדרזו אולי תוכלו להקדים את הקונה הפוטנציאלית ליידי גאגא.

עזריאלנט, ליידיז פירסט?

״זוכרת את הפנטהאוז שלי במנהטן? היית אצלי. אז הוא מוצע כעת למכירה. מי באה לראות? לא פחות מאשר ליידי גאגא בליווי אבא שלה שגר עדיין בבניין שלי בקומה 5, והיא גדלה שם ומכירה את הילדים שלי. שמרתי זאת בסוד עשרה ימים, אבל אתמול ראיתי כתבה צבעונית בעיתון אמריקאי על כך שהיא מחפשת, אז אני מרגישה חופשייה לגלות. עכשיו זו שאלה של מחיר״.
> לפעמים משום שהעולם קטן, יוצא שניסים מוסלי, האבא של המוסלים, שופט העליון אורי שהם והשופטת המחוזית קלרה רג׳יניאנו והאמא של איתן חייא הולכים זה לצד זה על ההליכון בכפר המכביה בחדר הכושר.
> ואם כבר פלילי, אז ניר דבח, בן הזוג לשעבר של הדוגמנית קארין כהן, עשה את הפאדיחה שלו. אחרי שבמשך כמה שנים ניסה ליחצן תדמית חדשה של איש כספים אשר חזר למוטב, השבוע הוא נעצר בחשד למעורבות ברצח הכפול של דניאל סמרה ואוהד פרנקו בראשון לציון, שלפי החשד של המשטרה היו מעורבים בחיסול השותף שלו מתיק הטיל לאו ועסקי הכספים, אבי דוד.
> הארי עזר אבל לא ממש למשחק: לפני צמד המשחקים האחרונים של נבחרת ישראל בקמפיין מוקדמות היורו, הגיע מוטי איוניר, פרשן הערוץ הראשון, לעיר העתיקה בצפת לטבול עצמו במקווה הארי, לא לפני שהניח תפילין אצל החב״דניקים המקומיים. אלא שהשידור היה טוב, אפילו טוב מאוד, אבל המשחק הרבה פחות.
> והארי אחר, דניאל רדקליף (הארי פוטר) הגיע להופעה של אינפקטד מאשרום בלונדון בשבוע שעבר, והצטלם למזכרת עם עמית דובדבני הידוע בכינויו ״דובדוב״. אחרי הכל כולנו שיפודייה אחת גדולה עם הרבה תמונות של מפורסמים.