> ליל סדר כשר במיוחד נערך בווילה של מיקה ויורם באומן בקוסמוי, תאילנד. לליאורה הגיעה תמונה שבה באומן וה-BFF שלו, אורי שני, לא מפסיקים לסמס במהלך הסדר.
> אם צפיתם בפרק 7 של הסדרה ״פאודה״ ביס, וקולו של דובר גדודי הזרוע הצבאית של חמאס נשמע לכם מוכר, זה מפני שמדובר בחזי סימנטוב, כתבנו לענייני ערבים בערוץ 10, שתרם את קולו אחרי שנעתר לבקשת חברו התסריטאי של הסדרה אבי יששכרוף.
> יום לפני ליל הסדר נפתחה בקניון עופר לב חדרה תערוכת ״האחר בעיני האחר״, צילומים של ילדי ״גיבורים קטנים״ הסובלים מפיגור שכלי. התערוכה נפתחה בהשתתפות ליאורה עופר, יו״ר מליסרון וקניוני עופר, צביקה גנדלמן, ראש העיר חדרה, ומכובדים נוספים.

> כ-80 מוזמנים הגיעו השבוע לערב התרמה שערכו בביתם איש העסקים עמי שגיא ואשתו ליזיקה לכבוד האופרה הישראלית. על הקייטרינג ״מגי ותולי״, מצות שמורות: חנה מוניץ, פרופ' זאב רוטשטיין, פרופ' אוריאל רייכמן, ד״ר רחל אדטו, לימור לבנת ומיקי ירושלמי, ישראל מקוב, נעם סמל, יוסי חכמי ועוד.
> חמישי שעבר, רשת עונות משיקה את הקמפיין החדש שלה במועדון ״המורפיום״ על תפריט בריאותי ואנין. נשנשו אותו הפרזנטורית מיכאלה ברקו ואושיות נוספות כמו רות שטרית, שאמונה על הקמפיין הפרסומי ושאר מכובדות כמו עו״ד תמי רווה, אמירה בוזגלו, וובה מ״המרוץ למיליון״ וארוסתו, שהגיעו כשקיפלו את הבסטה, אופירה אסייג, שגית רביבו ועוד. חג שמח.