תכירו את "קולולו" - בר קוקטיילים חדש שמביא איתו קצת מלונדון, קצת מהאמזונס וקצת מתל אביב.

למקום החדש יש תפריט קוקטיילים משובח בהובלת המיקסולוג טל גנץ. את הקוקטיילים המגוונים רוקחים במטבח מקצועי בו הכל מכינים מאפס, לצד המשקאות תמצאו תפריט אוכל של השף צבי אבישר, אשר מציע מנות ביסטרו עדכניות ומגוונות.

המקום עוצב על ידי המעצב פנים ניר רן. העיצוב של הבר מהפנט וייחודי ומשלב סימפוניה של צבעים ויצירתיות, נברשות מפוארות ועוד.. לצד העיצוב הקוקטיילים והאוכל מציע

קולולו  (צילום: אסף קרלה)
קולולו (צילום: אסף קרלה)
הבר אווירה הכוללת מוזיקה בסגנון אפרו ביט, דיפ האוס, רגאי לאונג' ועוד.

הלב של המקום הוא כאמור תפריט הקוקטיילים שכולל: SASSY RED - קוקטייל מסקרן מבוסס וודקה קטל 1, איזון חמוץ מתוק בעזרת לימון ורימון טרי (שנסחט במיוחד עבורנו) וטעמי ליצ'י ותות.   K SMASH - קוקטייל עם טוויסט לבזיל סמאש הקלאסי מחוזק בליקר עשבים, מלפפון, פלפל אנגלי ורוזמרין חרוך עם ליים טרי. TIKI VIBE - קוקטייל עם טעמי פירות מתפוצצים מוגש כל פעם בכוס TIKI ייחודית ושונה, מבוסס קפטן מורגן ספייס, מחית בננה, סירופ פירות יער, מיץ תפוזים ומיץ אננס. SUNSHINE SOUR - טוויסט מאד מוצלח ולא שגרתי לוויסקי סאוור, עטפנו את הוויסקי בליקר דובדבני מרסקינו, סירופ שקדים ומיץ תפוזים טרי, ועוד. 

קולולו  (צילום: אסף קרלה)
קולולו (צילום: אסף קרלה)

בתפריט האוכל תמצאו: פופ קורן - מנת פתיחה על בסיס גרעיני תירס טריים אותם אנחנו מגלחים מהקלחים, עוטפים בטמפורה ומגישים לצד ספייסי מאיו; טירידיטו וואחקה - קרפצ׳יו של דג ים המתובל עם ויניגרט המבוסס על ״פיקו דה גאיו״ מקסיקני ונתנו לו טוויסט מקומי בתוספת זעתר טרי ויבש; ניוקי תפוחי אדמה עם בר בלאן שקיבל טוויסט עם תוספת ארומטית של לימון פרסי, תבשיל של עלים ירוקים, גבינת פרמז׳ן ולאבנה; פרעצל תבשיל ארוך של בשר אסאדו המתובל עם תבלינים חמים ומעושנים הנותנים לו מתיקות עדינה וארומה של ברביקיו. את הבשר אנחנו מגישים בלחמניית פרעצל, ועוד. 

שעות פתיחה: ראשון- שבת מ 17:00 עד אחרון האורחים. 
שעות שמחות - 30% הנחה על כל התפריט בימים א׳-ה׳ בין השעות 17:00-19:00
שחם 36, פ"ת. טלפון: 077-9800344