"מאפיית לחמים" של האופה אורי שפט משיקה בימים אלו חנות שביעית בשכונת המשתלה בתל אביב.

החנות החדשה ממוקמת בפינת רחוב משה וילנסקי, והיא מתפרסת על פני 80 מ"ר וכוללת חללי ישיבה פנימיים וחיצוניים. החנות תוכננה על ידי המעצבת לימור רוזנר מוג'ה, בדומה ליתר החנויות של "מאפיית לחמים", בהשראת סגנון העיצוב הדני.

לדברי אורי שפט, אופה ובעלים "מאפיית לחמים": "אנחנו נרגשים לפתוח את החנות בשכונת המשתלה, מצפים להכיר את החברים החדשים, לפזר את 'אהבת האמת' שלנו ולהפוך עבורם למקום המפגש הקבוע. בדומה ליתר החנויות, נציע במשתלה את כל מגוון המוצרים שנאפים מדי יום - החל בקטגוריית הלחם (לחמים טריים, לחמניות וחלות), דרך המאפים, העוגות, הקפה והעוגיות, ועד לארוחות בוקר-צהריים-וערב שכוללות כריכים, קישים וסלטים".

פתיחת החנות החדשה היא חלק מאסטרטגיה עסקית של הרחבת פעילות המאפייה בתקופה האחרונה, הכוללת את פתיחת החנות ברחוב דיזנגוף בת"א, הגדלת טווח יעדי המשלוחים באתר הסחר והעמקת פעילות שירותי הקייטרינג ומגשי האירוח למשרדים, ללקוחות סיטונאים ולאירועים פרטיים.

לאחר שפרצה מלחמת ה-7 באוקטובר, המאפייה מארחת את הקונדיטור יקי שגיא מקונדיטוריית "ללוש" בקיבוץ בארי. במסגרת השת"פ, הצוותים אופים יחד מדי יום את הספנקופיטה, מאפה מבצק פילו המגולל את סיפורם של תושבי העוטף. הוא מכיל גבינות עשירות מ"מחלבת בארי", תרד טרי ממושב עין הבשור וחצילים ממושב יכיני (בגרסא הטבעונית).

מאפיית לחמים, חנות המשתלה - משה וילנסקי 13, ת"א 
שעות פעילות: א'-ה' 7:00-20:00, ו' 7:00-14:00