אין דבר יותר מהנה מלחגוג אהבה עם מנות טעימות במיוחד. אז לכבוד הוולנטיין דיי, מתחם ה-DNA בעזריאלי תל אביב מארח פסטיבל קולינרי ייחודי, אשר שם דגש על סיוע למפונים ומילואימניקים שעסקיהם נפגעו במהלך המלחמה.

את הפסטיבל יובילו השפים חיים כהן שיגיע עם פודטראק של הדיקסי וגיא גמזו בפודטראק של הנונונו, כאשר כל אחד מהם יגיש מנות נבחרות מהמטבח האהוב שלו כשהפעם הדיקסי ונונונו יהיו בגרסה כשרה. בנוסף לפודטראקים של השניים, הפסטיבל יכלול פופ-אפים של קונדיטורים מהעוטף ומצפון הארץ ועסקים של מילואימניקים שנפגעו במהלך המלחמה.

גיא_גמזו. נונונו (צילום: ירון ברנר)
גיא_גמזו. נונונו (צילום: ירון ברנר)

בר המתוקים יארח את: 'שוקולד קפה' לזכרו של דביר קרפ שהיה השוקולטייר של העוטף ובעל בית  הקפה, שנרצח בביתו ב 7 באוקטובר, שותפו אורי שטיינר והשוקוליטר רואי שוקולד באים להנציח את זכרו עם הפרלינים המכרים והאהובים, 'קורל אטיאס' קונדיטורית המוכרת בזכות קינוחים המושחתים שלה, 'אקזיט' ופל בועות מושחת, 'הבורליה' קרם בורלה טעים במיוחד שבעליו הקונדיטורים גויסו למילואים מהיום הראשון וכבר  4 חודשים משרתים בעזה, השוקוליטרית רווית גליצקי מהדרום מגיעה עם הפרלינים המעוצבים בטעמים מיוחדים, ודוכן מושחת של show room עם מבחר דונאטס ועוגיות.

שעות שמחות ב-DNA (צילום: אסף קרלה)
שעות שמחות ב-DNA (צילום: אסף קרלה)

בנוסף תוכלו ליהנות מבר אלכוהול בו יתארחו מותגים חדשים עם קוקטיילים בטעמים שעוד לא טעמתם, ויריד דוכני שוק עם גבינות מהעוטף, שמן זית מהצפון, דבש מהעוטף, נקניקיות ביירן עסק של חייל בסיירת צנחנים שנמצא בחאן יונס, דוכן דרוזי המארח אצלו בצפון ומאכיל מאות מילואימניקים ביום!, דים סאם - שבעליו משרת בעזה ובנו מאז תחילת הלחימה עוזר בניהול העסק , פלורה מהצפון שכל הפרי מתלמי יוסף בעוטף.

הפסטיבל יחל ממחר (יום ד') בוולנטיין דיי ויימשך שבוע בין התאריכים: 14-21.2.2024. מתחם DNA עזריאלי תל אביב. ימים א'-ה' 12:00-22:00. יום שישי : 9:30-15:30, ללא מוצ"ש. הכניסה חופשית!