מי לא אוהב תותים, בעיקר עכשיו כשהם עולים כמו משכנתא של דירה ממוצעת והם אדומים, שמנמנים וטעימים במיוחד ובמיוחד שוולנטיין מסתובב לו השבוע וגורם לכולנו לרצות שוקולד, קצפות ותותים.

"לא בטוח שהיפנים היו חותמים על זה": ממה הופתע פרופ' רפי קרסו?
עלית מורידה את שוקולד הביסקוויט מהמדפים: לא תאמינו מה הסיבה

מקס ברנר, המוסד האולטימטיבי לשוקולד ושחיתות מתוקה, השיק תפריט חורף שכולו תותים וקינוחים ואנחנו היינו הראשונים להפקיר את עצמנו כדי לספר לכם מה אתם מפסידים אם לא תלכו. כי בואו נודה בזה - מי יכול להגיד לו לשוקולד עם תותים?

התפריט מבוסס על השילובים הכיפיים והמושחתים של שוקולד, גבינה, תותים וקצפת בוורסיות שונות. תמצאו שם עוגת גבינה עם שכבות קראמבל, מסקרפונה, גנאש שוקולד לבן וכמובן תותים, קרפ דקיק וטעים ממש גדוש בגנאש שוקולד לבן עם תותים, קצפת ורוטב תותים ומשקה מפנק של מרטיני שוקולד ותות עם ליקר טראפל, וודקה, גנאש שוקולד, קרם וניל ותות עטוף בשוקולד שישלח אתכם למיטה לשנ"צ מפנק ועם מוד פלירטוטי. רק מזהירה.

מקס ברנר שרינג תותים ושוקולד (צילום: סטודיו Deatails)
מקס ברנר שרינג תותים ושוקולד (צילום: סטודיו Deatails)

אבל הפינוק האולטימטיבי באמת היא מנת הטעימות הזוגית שתספק לכם את החשקים למתוק ולתותים לפחות ליומיים. המנה הזוגית כוללת: סופלה שוקולד עם תותים טריים, קראק פאי , קרפ עוגת גבינה ותותים, מיני שאנטי שוקולד לבן ותותים, פונדו עם דיפ של שוקולד חלב/לבן/מריר לבחירה עם צנצנת של תותים טריים לטבילה, כדור של גלידת וניל ושוקולד חם. כל הטירוף הזה יעלה 149 שקלים וזה טעים ממש, מתוק ממש ובכמות נדיבה במיוחד.

איפה? בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ
מתי? כרגע כל עוד יש חורף