טלה

אתם פתוחים, עולים אצלכם רעיונות ליוזמות עולים וההתלהבות חוזרת. עם זאת, נדרשת סבלנות בעשייה ורצוי להימנע מאימפולסיביות ומעשייה ללא תכנון וללא חשיבה. בשישי-שבת נסו להיות ממוקדים למרות הגירויים והאינפורמציה מסביבכם; בראשון בבוקר עד שלישי צפויות רגישות בבית ובמשפחה ונטייה לתגובות אמוציונליות; ברביעי-חמישי תהיו דומיננטיים ותהיה לכם נטייה לדרמטיות ולאימפולסיביות.

שור

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, סמכותיים ומשפיעים. ייתכנו סגירות מעגלים ביחסים החברתיים. יש לכם צורך לאזן את הגבולות עם אחרים ולשמור אנרגיה. בשישי-שבת תהיה נטייה לבזבוזים; ברביעי-חמישי צפויים רגישות בבית ובמשפחה, נטייה לדרמות ולאימפולסיביות וחוסר שקט. נסו לא ללבות את האש.

תאומים

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה. ייתכנו סגירות מעגלים ביחסים שיש להם השפעה על הקריירה. מבחינה חברתית אתם תקשורתיים ומובילים רעיונות בקהילה ובארגונים גדולים. הירח במזלכם בשישי-שבת מוביל לעומס מידע וגירויים. סננו את המיותר. ראשון בבוקר עד שלישי צפויים להיות טובים כדי לכלכל את צעדיכם הכלכליים; ברביעי-חמישי תהיו דומיננטיים, דרמטיים וחסרי שקט, נסו להיות סבלנים.

סרטן

אתם משפיעים על אחרים במסגרת תפקידכם בזכות הידע והכישורים שלכם. אתם חדים וישירים. השקפת עולמכם רגשית ונוטה להיות רצינית. בשישי-שבת תחושו עומס גירויים ומידע שצפים מהתת-מודע. נסו לסנן אותם ולהתמקד באמצעות מדיטציה, אומנויות לחימה, יוגה או כל דבר אחר שיכול לסייע להם להתמרכז; בראשון בבוקר עד שלישי הירח במזלכם יגביר את תחושת הביטחון והשייכות בבית ובמשפחה; ברביעי-חמישי התחום הכלכלי מאתגר וייתכנו הוצאות גדולות אימפולסיביות ובלתי צפויות. נסו ליהנות מהשפע.

אריה

השקפת עולמכם כנה, ישירה וחדה. אתם מביעים את דעתכם, החשיבה שלכם מהירה ויש לכם הרבה רעיונות ליוזמות ולמהלכים שיכולים לשנות דעות של אחרים. השתדלו לא לפגוע באחרים בשם האמת והכנות. בשישי-שבת תהיו פתוחים חברתית, הרבה אנשים, גירויים ואינפורמציה סביבכם, נסו לסנן מידע לא רלוונטי; בראשון בבוקר עד שלישי צפויים רגישות, צורך בהתכנסות ותחושה של ביטחון ושייכות. האינטואיציות שלכם גבוהות ושהייה בבית עם בני משפחה נותנת לכם שקט; ברביעי-חמישי הירח במזלכם יביא עמו דרמות ותגובות אימפולסיביות ובלתי צפויות, נסו למתן את האש.

בתולה

סגירות מעגלים במערכות יחסים. חשוב לא לאבד את עצמכם בתוך היחסים ולדעת לאזן בין הנתינה והקבלה. אתם עורכים חשבון נפש, סדר ובדיקה פנימית אך נסו לא להיות ביקורתיים מדי כלפי עצמכם. בשישי-שבת צפוי עומס גירויים, אינפורמציה ואינטראקציות בקריירה. אלה ימים רגישים לעוסקים בתקשורת, יחסי ציבור ואופנה; ראשון בבוקר עד שלישי צפויים להיות טובים מבחינה חברתית, אתם חשים משפחתיות ושייכות, ימים טובים למטפלים בקבוצות, בקהילות ובארגונים גדולים; ברביעי-חמישי צפויות דרמות, נטייה לאימפולסיביות ותגובות בלתי צפויות.

מאזניים

התקשורת במערכות יחסים כנה וישירה, ביכולתכם להביע את עמדתכם באופן ברור וחד, רצוי שתהיו מחוברים לעצמכם ואל תוותרו או תתפשרו כהרגלכם. בעבודה אתם נדרשים להציב גבולות ולהוריד עומס מיותר. שישי-שבת טובים לטיולים מעבר לים; ראשון בבוקר עד שלישי טובים לעוסקים במזון ובכלכלה. ביכולתכם להגיע להישגים, סיפוק והצלחות; ברביעי-חמישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית, הימנעו מאימפולסיביות, שכן חוסר סבלנות ועצבנות מפעילים אתכם.

עקרב

אתם חשים צורך במרחב ובחופש, בעיקר ביחסים אינטימיים קרובים, אתם חסרי סבלנות וזקוקים לפרטיות. בשישי-שבת יורגש אי שקט פנימי. עליכם להבין מה יוצר את העומס המנטלי; בראשון בבוקר עד שלישי הגישה הרגשית המאוזנת שלכם תשפיע על מערכות יחסים ותיצור תחושת ביטחון ושייכות; ברביעי-חמישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, כדאי להקשיב ללב.

קשת

סגירות מעגלים צפויות ביחסים משפחתיים. בזוגיות צפויה מתיחות. ביכולתכם להשפיע ולומר את אשר על לבכם. בראשון בבוקר עד שלישי צפויות רגישות ותחושת ביטחון ושייכות; ברביעי-חמישי תהיו דומיננטיים, תהיה לכם נטייה להביע את דעותיכם הנחרצות באופן דרמטי וליצור מתחים, נסו להיות קשובים וסבלנים.

גדי

אתם דומיננטיים ומשפיעים בסביבה הקרובה. ביחסים עם קרובים נדרשים גבולות. התקשורת בבית ובמשפחה ישירה וכנה. ביכולתכם לבטא את עצמכם בצורה בהירה וברורה ולומר את אשר על לבכם. בשישי-שבת צפוי עומס גירויים, אינפורמציה ואינטראקציות בעבודה. יש לכם נטייה להיות אימפולסיביים בתגובותיכם; בראשון בבוקר עד שלישי מערכות היחסים יעניקו לכם תחושת ביטחון, שייכות ומשפחתיות ותחושו רגיעה; ברביעי-חמישי צפויים נטייה לדרמות ורצון להתנתק. הקשיבו ללב ופעלו בהתאם, נדרשת סבלנות.

דלי

נטייה לחוסר סבלנות ולתגובות בלתי צפויות. ברצונכם לעשות את הדברים על פי דרככם ורצונכם. יש לכם נטייה למרוד ואתם רוצים שינוי. התחום הכלכלי נדרשים גבולות ותכנון נכון לטווח הארוך. יש לכם נטייה לבזבוז ולהתפזרות. בשישי-שבת צפויה נטייה לחוסר שקט ולעומס מנטלי; ברביעי-חמישי צפויה מתיחות במערכות יחסים. תחושו צורך במרחב ובחופש וקושי באינטימיות. לכך יש השפעה ישירה על האווירה בבית, שתלווה בנטייה לחוסר שקט ולעצבנות. נסו להיות סבלנים.

דגים

זהו זמן לחשבון נפש וסגירת מעגלים ביחסים. נדרשים סדר ובדיקה בכל הנוגע לגבולות. אתם דומיננטיים ומשפיעים. השתדלו לא להתפזר ולאבד אנרגיה. בשישי-שבת צפויות רגישות בבית ובמשפחה ונטייה להתפזר ולאבד פוקוס. תקשורת ישירה תוכל לאזן את המצב; ראשון בבוקר עד שלישי צפויים להיות טובים בתחום הרומנטי; ברביעי-חמישי תהיו דומיננטיים ומשפיעים בעבודה. נדרשת מכם סבלנות ויש לכם נטייה להיכנס לדרמות.