אורס פישר נולד ב-1973 בציריך, שווייץ, חי ויוצר בלוס אנג’לס ובניו יורק, והוא מהאמנים הבולטים הפועלים כיום. גוף העבודה שיצר מאז שנות ה-90 מסחרר בהיקפו ובגיוונו והיה לנוכחות משמעותית בנוף האמנות הבינלאומי. פישר עובד בפיסול, ציור וצילום, והוא יוצר מיצבים גדולי ממדים. כל עבודה היא בגדר הרפתקה חומרית והתנסות בקנה מידה ובחלל. 
PLAY, המוצג לראשונה בחלל מוזיאלי, הוא מיצב בינה מלאכותית חדשני ופשוט לכאורה - תשעה כיסאות משרדיים צבעוניים נעים בחופשיות בגלריה, מגיבים לקהל ו”מתקשרים” עם המבקרים. עם כניסתם של מבקרים לגלריה, הכיסאות מגיבים - אחד יכול “לרוץ” לעברנו, אחר “ייבהל”, יסתובב ויסתתר בפינה, ואילו כיסאות אחרים ייראו כמתגודדים בקבוצה ו”מתעלמים” מנוכחותנו. עם כל תנועה של הקהל בחלל הגלריה, ההתנהגות של הכיסאות נעשית עשירה יותר ובלתי צפויה. עם כושר המצאה ודמיון משחקי, פישר עוסק בכמה מהשאלות שמטילות צל על תקופתנו ומרחפות מעל זמננו: מהו עתידם של יחסים אנושיים בעולם הנשלט על ידי בינה מלאכותית? האם לחפץ דומם יכולה להיות אישיות? האם ניתן להחליף בני אדם במכונות?
בחללים הסמוכים מוצגות עבודות מפתח נוספות: באחד ניצב פרנצ’סקו, מפסלי הנרות המונומנטליים של פישר, שמתכלה במהלך התערוכה. הפסל בדמותו של פרנצ’סקו בונאמי, אוצר איטלקי ידוע וחברו של האמן - ניצב מעל מקרר פתוח למחצה. הפסל נוצק בשעווה, עם פתיל בוער בראשו, אשר מודלק מדי יום - ובהדרגה נמס ככל שהתערוכה נמשכת. 

מוזיאון תל אביב - גלריה רב־תכליתית ע"ש לילי ויואל משה אלשטיין, הבניין ע"ש שמואל והרטה עמיר
נעילה : 17 באוקטובר