היינן אייל דרורי ואיש האלכוהול גל ארזי הגשימו חלום ופתחו בר מקסים המבוסס על אלכוהול שהם מייצרים בעצמם בארץ. 
כמו כל סיפור טוב, גם הסיפור של היינן אייל דרורי ואיש האלכוהול גל ארזי מתחיל בארץ רחוקה, או במקרה שלנו בפיימונטה, שם למד אייל ייננות וכורמות. באותה תקופה דרורי מגלה את הוורמוט האיטלקי, ובכל קפיצה שלו לארץ הוא מביא איתו תזקיקי ורמוטים מיוחדים כדי לחלוק עם גל, איש אלכוהול ותיק וחברו הטוב. אחרי שהשניים מתאהבים במשקה, הם מתחילים לחלום על ייצור ורמוטים המבוססים על תבלינים מקומיים.
כשאייל חוזר מאיטליה, החלום הזה מתחיל לקרום עור וגידים. אחרי המון תכנונים וליקוטים - מזקקת MOLI נפתחת עם סדרת ורמוטים וביטרים, שכובשת את השוק המקומי. אבל מבחינתם, זוהי רק ההתחלה, ופשוט גירד להם בידיים לפתוח בר קוקטיילים, שבו חובבי אלכוהול יוכלו לשתות קוקטיילים המבוססים על תזקיקים מקומיים.
מתברר שחלומות מתגשמים, לפחות בחלקם, וממש השבוע, פתחו אייל וגל את הבר הראשון שלהם - “סטנלי”, במלון אטלס היפהפה שליד כיכר דיזנגוף.  
התפריט עושה חשק לשתות את הכל, והוא מייצר מסע של טעמים מקוקטיילים קלילים יותר עד קוקטיילים עשירי אלכוהול ועם טוויסטים לקוקטיילים קלאסיים. כל התפריט כולל תזקיקים ומשקאות ששמים דגש על חיבור להיסטוריה, זני צמחים מקומיים ושיתופי פעולה אגרונומיים מפתיעים, כגון הווניל הישראלי שמשגע את השוק, פטל ארץ, קקאו ועוד חומרי גלם, שאני חושבת שלרובנו אין מושג שמייצרים בארץ - משהו שממש מרגש אותי. כמובן שכמעט בכל דרינק אפשר למצוא את הוורמוטים של “מולי” לצד הביטר אפריטיף המדהים שלהם, שגורם להבין כמה קמפארי הוא תעשייתי. 
הביטר אפריטיף של “מולי” מבוסס רימונים וטריים שנטחנו עם הקליפה, וכמובן שפע של תבלינים מקומיים, ומספק לגימה עשירה בטעם ובצבע. התוספת האחרונה של “מולי”, הפט-נט אשכוליות - התססה טבעית של אשכוליות ותבלינים, המייצרת יין טבעי מריר הדרי מטורף, שהתאהבתי בו קשות - מספקת גיזוז ומרירות עשירה ללא מעט דרינקים. 

אל תוותרו על היפה בוורוד

החזון לאפס פסולת וייצור מקומי ממשיך גם בסימביוזה עם המלון שבו הם פועלים. דוגמה אחת לכך היא התוכנית של השניים להשתמש בתוצרים שיישארו מארוחת הבוקר כחומרי גלם לתזקיקים של “מולי”. בבר תמצאו ליקר סלק ותפוחים שנכנס כמובן לאחד מהקוקטיילים הטעימים שתשתו במקום. בהמשך אייל וגל יגישו את הג’ינג’ר ביר הישראלית הראשונה, ליקר פטל אדום עם אתרוגים, פסטיס מקומי ועוד.
אם הבטן מתחילה לקרקר, אז אל תדאגו. השניים דאגו גם לתפריט אוכל מבית השף עידו פיינר, עם חמאה חומה מענגת, שקדים מטוגנים מאיטליה, סביצ’ה טרטר בקר, קרודו דג ופלפלים חריפים, סלט מלפפונים, דלעת צלויה, גבינה ודבש, פלטות של גבינות ועוד.
אם אתם רוצים המלצה לדרינק, אל תוותרו על המרטיני הקלאסי שיוצא פה עם תחמיץ ענבים; על הבלוודיר שמקבל פרחוניות ארומתית; ה”לאבלי ריטה” (כן, על שם הזמרת), שהוא ורסיה על מרגריטה עם לימון פרסי, תה תפוח, מרווה וכתלה חריפה; או “היפה בוורוד”, שרק נשמע קיטשי, אך בעצם מתגלה כדרינק קיץ עוקצני וכיפי על בסיס רום ופט-נט אשכוליות. אפילו הגרסה שלהם לאפרול שפריץ היא מדהימה. לצד כל הקוקטיילים יש כמובן אלכוהול קלאסי ושפע של יינות מעולים ומיוחדים ששניהם מביאים. 

בילינסון 6, תל אביב
טלפון 03-9207777, 
טלפון להזמנות 03-5425555