דיזנגוף סנטר ותיאטרון אורנה פורת ממשיכים בשיתוף הפעולה משנה שעברה ויעלו הצגות לילדים ולנוער. ההצגות יתקיימו בימי חמישי בשעה 17:30 במהלך החודשים נובמבר ודצמבר. תיאטרון אורנה פורת לילדים ולנוער הוא תיאטרון רפרטוארי ישראלי, שאמנם לא נוהג להופיע בקניונים ובמרכזים מסחריים, אך החיבור עם דיזנגוף סנטר יאפשר לקהל הרחב לצרוך תכנים מושקעים ללא תשלום.

מרק כפתורים, תיאטרון אורנה פורת (צילום: יוסי צבקר)
מרק כפתורים, תיאטרון אורנה פורת (צילום: יוסי צבקר)

פירוט ההצגות:

יום חמישי ה-10.11.22 בשעה 17:30 – המחזה "שוליית הקוסם", בעיבוד מקורי לקלאסיקה האהובה. מה קורה כששוליית הקוסם לא מסוגל להתאפק ומנסה לבצע קסמים עוד לפני שהגיעה העת? הצגת יחיד וירטואוזית ומלאת הומור, עם שירים נפלאים, קסמים מפתיעים, הפעלת בובות ומוסיקה קלאסית נהדרת. על סבלנות, על חשיבות הלימוד והתרגול, על כישלון ועל הצלחה. מיועד לגילאי 4-7.

יום חמישי ה-17.11.22 בשעה 17:30 – המחזה "מרק כפתורים", סיפור עם חכם. לכפר קטן מגיע קבצן רעב בתקווה לקבל מעט אוכל. להפתעתו אנשי העיירה מסתגרים בבתיהם ומתעלמים ממנו ואפילו זה לזה אינם עוזרים. הקבצן הנווד מחליט לפתוח את ליבם (וגם למלא את קיבתו) - ומבטיח להכין לכל תושבי הכפר מרק מ... כפתורים!  הצגה צבעונית, משעשעת ומאתגרת על הכוח שבשיתוף הפעולה, על אחוות הקהילה, ועל ההבנה שאם כל אחד יתרום את חלקו הקטן – יחד אפשר לעשות דברים גדולים, ולשנות. הילדים בקהל עוזרים ל- 2 השחקנים לספר את סיפור ההצגה, וכך חווים בעצמם את קסמו של השיתוף, ואת יתרונה של חברה מאוחדת. מיועד לגילאי 4-8.

יום חמישי ה-24.11.22 בשעה 17:30 –ההצגה "חברים על הגשר": זהו סיפור על שני חברים הכי טובים בעולם. במשך היום הם עוזרים זה לזה בעבודה ובערב שותים יחד כוס תה בחצר וצוחקים. יום אחד מתפתח ויכוח מאד גדול בגלל דבר מאד קטן, ושני החברים רבים ריב נוראי שבעקבותיו הם לא רוצים לדבר או אפילו לראות זה את זה לעולם. בדיוק אז מגיע לכפר נגר חביב וחכם ובזכותו הם לומדים בדרך מפתיעה שחברות היא הדבר הכי חשוב ולא שווה להרוס אותה בעד שום סיבה, גדולה או קטנה. מיועד לגילאי 4-7.

יום חמישי ה-8.12.22 בשעה 17:30 – ההצגה "המשאלה הגדולה": טובה ושאול מתגוררים בשכנות בכפר קטן, והם החברים הכי טובים. יום אחד נופלת לידיהם הזדמנות לבקש משאלות, אך בעוד המשאלות של שאול מתגשמות בזו אחר זו, חברתו הטובה נותרת בלא כלום – אף בקשה שלה לא זוכה למענה. סיפור מרגש על חברות מפתיעה, המלמד אותנו שהרבה מההצלחה והטוב שיש לנו, מתרחש בזכות האנשים שסביבנו, אלה שאוהבים אותנו ונותנים לנו מעצמם מכל ליבם. מיועד לגילאי 4-7.

ביום חמישי ה-15.12.21 בשעה 17:30 – ההצגה "איתמר וכובע הקסמים": הצגה מוסיקלית על פי ספרו של דוד גרוסמן. בקרוב ייוולד לאיתמר אח קטן. אבא ואיתמר מסדרים את החדר לקראת בואו של האח החדש ולפתע מוצאים בקופסת הצעצועים כובע קסמים. אבא מספר לאיתמר שזה כובע קסמים מיוחד במינו שיודע להפוך כל דבר למשהו אחר, אבל שחשוב להיות זהירים מאד כשמשתמשים בו כי זה כובע שלא מחזיר לאחור. איזה קסמים יעשה הכובע? איך הגיע לחדר קוף שובב? ולאן נעלם אבא? הצגה מוזיקלית, מצחיקה וקסומה על התמודדות עם שינויים, על התחלות חדשות, על התבגרות, על משפחה ועל הכוח של ה"יחד". מיועד לגילאי 4-7.

במתחם בוטיק המעצבים שבקומה 1- בדיזנגוף סנטר.
הכניסה חופשית