אחרי ההצלחה של מקבץ ההצגות לילדים בפסטיבל תיאטרון קצר בשנה שעברה, "קצר לילדים" הופך להיות חלק מהמסורת והתוכנייה הקבועה של הפסטיבל. בפסטיבל תיאטרון קצר 24# יחכה לילדים מקבץ מרתק והומוריסטי של הצגות קצרות בכרטיס אחד.
בין הצגות הילדים: "האחות החדשה" מאת אן הדר - בן ופלאפי הם צמד אחים החולקים חדר אחד. ערב אחד, ההורים מודיעים להם שבעזרת השם, טפו טפו, חמסה, שום, בצל, ובקרוב מאוד - הולך להיוולד תינוק חדש בבית. לרוע מזלם של בן ופלאפי, מדובר בתינוקת, ולא בתינוק. בעזרתו של חלפון, החבר הכי טוב של בן, הם יעשו הכל כדי לסכל את הגעתה של הפולשת הקטנה. האם יצליחו?
“הנסיכה פיצפיצפוץ” מאת תהילה לפידות - הנסיכה פיצפיצפוץ מתרגשת, מחר יש לה יום הולדת. היא מאוד עייפה אבל לא מצליחה לישון. משרתה העייף והנאמן שולח אותה למסע לילי ברחבי העולם כדי לגלות איך נסיכות נרדמות. היא פוגשת דוב קוטב צפוני חסר סבלנות, ינשוף חכם שלא מבין דבר ודולפינה זקנה שיודעת שלבעיות גדולות של נסיכות לפעמים יש פתרון קל ופשוט מאוד. הנסיכה חוזרת לארמון, ובסופו של לילה מצליחה אפילו לישון.
“לתקן אחורה” מאת עינת בס - כשאמא משכיבה את אוֹלי לישון, הוא מספר לה על ריב עם חבר לגן ועל כך שהיה רוצה "לתקן אחורה". אמא מסבירה לו שאפשר רק "לתקן קדימה", ומשתפת אותו בסיפור שקרה לה כשהייתה בגילו, ושלמדה ממנו לקח חשוב. שניהם נרדמים... ואז קורה הבלתי אפשרי: אולי מצא את הדרך לתקן אחורה. פסטיבל תיאטרון קצר 24: ימים חמישי-מוצ”ש 12-10 בדצמבר קצר לילדים: 10 בדצמבר, שבת, בשעות 10:00, 12:00, 14:00

מחיר כרטיס: 49 שקל, מחיר כרטיס לידיד: 39 שקל לגילאי 4-8
כרטיסים: טל’ 03-6950156, www.tzavta.co.il