מסעדת סושי בר בזל הוותיקה והאהובה התחדשה לאחרונה במשכנה החדש במלון פרימה סיטי שברחוב מאפו בלב תל אביב, סמוך לרחוב הירקון. הלוקיישן אמא'לה. המסעדה ממוקמת בתוך המלון, שזה בפני עצמו הופך את החוויה לאקסלוסיבית במיוחד, היא מונה 100 מקומות ישיבה בפנים ובמרפסת חוץ וכן 20 מקומות ישיבה נוספים מסביב לבר. 

במתכונתה החדשה היא כוללת תפריט עשיר וכשר מהמטבח האסייתי, כשלצד המנות הקלאסיות והאהובות של הסושי, מגוון מנות חדשות ויצירתיות בשילוב חומרי גלם מיוחדים וצבעוניות שמשאירה טעם של עוד. בנוסף בר מרשים עם תפריט אלכוהול מפנק, קוקטיילים ארומטיים ויינות משובחים שהותאמו במיוחד למנות.

מסעדת סושי בר בזל במשכנה החדש במלון פרימה תל אביב (צילום: יחצ)
מסעדת סושי בר בזל במשכנה החדש במלון פרימה תל אביב (צילום: יחצ)

את השנה האזרחית תחגוג סושי בזל בתפריט מיוחד וחגיגי הכולל קוקטייל פתיחה סנגריה חמה, מנה לפתיחת התיאבון,  מנה ראשונה, מנת ביניים, סושי כמובן, מנה עיקרית וקינוח זוגי. בנוסף כל זוג מקבל במסגרת התפריט לערב המיוחד זה בקבוק יין אדום או לבן לבחירה. המחיר הפתיע גם אותנו. ושלא תטעו, בימים רגילים אלה המחירים הגבוהים והמוכרים לכל מי שאוהב סושי. ארוחה חגיגית ועשירה כזו, יכולה היתה בקלות להיות מתומחרת גבוה הרבה יותר. רק נרמוז שבמחיר מנה עיקרית, קינוח ושתיה תקבלו את כל הטוב הזה.  

חזה אווז סושי בזל (צילום: דויד ששון)
חזה אווז סושי בזל (צילום: דויד ששון)

מתחילים. הארוחה כוללת: פתיח זוגי - צוקומונו חמוצים יפנים וצ׳יפס אבוקדו - אבוקדו בטמפורה, איולי צ׳ילי ירוק, ספייסי מיונז. מנה ראשונה (לבחירה לכל אורח): סלט פאפאיה עם שרי, בצל ירוק, כוסברה, נענע, רוטב דגים ובוטנים או כרוב צלוי ברוטב חמאת בוטנים, אפונת וסאבי ומיקרו בזיל. מנת ביניים (לבחירה לכל אורח): סיגר קריספי בזל עלי פילו ממולאים בדג מוסר עם טחינה יפנית, שמן צ'ילי ועירית, או גיוזה יפנית כיסוני בצק ממולאים עוף/ פטריות, טוגראשי ושמן שומשום, או רול סושי (לבחירה לכל אורח), או סלמון אבוקדו צ׳ימיצ׳ורי יפני, שבבי בטטה, עטוף אבוקדו, שומשום שחור וגלייז ציר סויה מצומצם, או טופו עם בצל מוחמץ, דלעת יפנית אפויה, מלפפון, עירית, ריבת צ׳ילי ירוק, טוגראשי, שבבי טמפורה אדומה וקרם סלק.

למנה עיקרית (לבחירה לכל אורח): סטייק טופו  במרינדת סויה ושומשום, באק צ׳וי, תפוח אדמה פריך ועירית, או חזה אווז בקרם בטטה לבנה, חלב קוקוס, בצל ירוק, עירית, ג'ינג'ר וצ'ילי, או פילה דניס על מצע אטריות תרד טריות, רוטב קארי צהוב וקרם קוקוס.

פילה דניס על מצע אטריות תרד בקארי קוקוס בסושי בזל (צילום: דויד ששון)
פילה דניס על מצע אטריות תרד בקארי קוקוס בסושי בזל (צילום: דויד ששון)

לקינוח זוגי  תחלקו נמסיס שוקולד רוטב כרמל מלוח טויל שוקולד ואגוזי לוז או קרם ברולה עם טויל קוקוס ורוטב פירות יער.

כל הטוב הזה במחיר של 220 שקלים לאורח למזמינים שולחן לשעה 19:00,  או 270 שקלים לאורח למזמינים שולחן לשעה 21:30. נכון שזה לא זול כמו פלאפל, אבל פייר, אחרי שראינו את המחירים לארוחות סילבסטר בעיר, נותרנו המומים. היינו חייבים לפרגן.

זיו פלג, בעלים מסעדת סושי בר בזל: "המעבר של מסעדה ותיקה כמו סושי בר בזל למקום חדש הוא מאתגר ומרגש כאחד. בחרנו לפתוח את המסעדה בבית המלון מאחר ואנחנו מאמינים כי מדובר בשיתוף פעולה שיתרום רבות למסעדה ויחשוף אותה לקהל נוסף שלא ביקר בה עד היום. כל זאת גם בזכות הרחבת התפריט והפיכתה למסעדה כשרה".

סושי בזל מלון פרימה תל אביב. ימים א׳-ה׳ החל מהשעה 18:00 ועד 23:30 ובמוצ"ש מהשעה 19:00 ל- 22:30. טלפון להזמנת מקום: 077-9966312