כש״הנקסט דור״ מקבוצת ״מוג׳ו״- נפתח ב-2018 כבר קוקטיילים עם אוכל אסיאתי עדכני,הוא הפך ללהיט מיידי ולא רק בנתניה אלא לכל הישובים והמושבים ליד.הרצון של התושבים מסביב למשהו מרענן וחדש, לאיכות ולקצת "תל אביביות " לצד היכולות של קבוצת מוג'ו, לספק מוצר איכותי, הפכו את המקום לאחד המקומות החזקים בסביבה לאכול בהם ובעיקר להרים איזה דרינק.
דבר נוסף שהמקום מספק זה ניתוק ויצירת אווירה . המעבר החד מהמסעדה לבר כאילו שואב אותך לכמה שעות אל מקום אחר ומנתק מההמולה היומיומית.


לקראת החורף שקצת מסרב לבוא, מציג הנקסט דור תפריט חדש וקצת אחרת בו הוא משלב מנות בר אסיאתיות, תפריט סושי  וקוקטיילים חדשים. גולת הכותרת היא קולקציית ה"סושי פרס״- קוביות אורז דחוסות הנעשות בקובית עץ ובשיטה יפנית מסורתית.

על פי הבעלים של הנקסט דור, הסושי פרס התחיל במטבח היפני המסורתי, זו שיטה עתיקה בה  האורז נדחס לתוך כלי מרובע מעץ. הכלי יוצר סושי בשכבות: שכבה פנימית המכילה את חומרי הגלם והרטבים ומעל משדכים מגוון של דגים נאים: סלמון, טונה אדומה, דג לבן ושרימפס. מעל יש מיונז יפני שנחרך באש חיה ומקבל טעם מעושן שחודר לביס ומספק חמימות מעושנת. להעצמת הטעמים מוסיפים מלמעלה נגיעות של פלפלים חריפים, בצל ירוק וביצי טוביקו. 

מוג'ו נקסט דור (צילום: שני בריל)
מוג'ו נקסט דור (צילום: שני בריל)

 הסושי פרס מספק בעצם יופי של איזון לדרינק, הביס עצמו עשיר ודחוס אבל הוא מספק את הפחמימה שצריך ליד הקוקטייל בלי להכביד יותר מידי או להשתלט על הטעמים של הקוקטיילים שהמקום עושה. בעיני זה יופי של אוכל בר יפני וכזה שיעבוד אש גם בדייט ראשון.
הקולקציה מצטרפת לתפריט סושי, ספרינג רולים  ומנות בר הנעשות במקום כגון עלי חסה עם דג דניס מטוגן, אטריות שעועית ומיסו חמאת בוטנים וכמובן קוקטיילים שמשלבים כל מיני סירופים שנרקחים במקום וטוויסטים מהעולם האסייאתי.

כתל אביבית אני מבינה שיש חיים מחוץ לעיר, אבל אני מודה שיותר ויותר אני חושבת שיש גם סיפוק, הנאה וערך גבוה למוצר מחוץ לתל אביב ובעיקר מחירים שפויים יותר. הנקסט דור מוכיח שאפשר לעשות את זה כמו שצריך ועם המון סטייל שאנחנו התל אביביים יכולים רק לקנא בו.

 ***

החלל של המסעדה מחולק לאזורים שונים היוצרים את חוויית הבילוי והאווירה האפלולית. במרכז החלל בר מרובע לישיבה, השירות מתבצע על ידי הברמנים שרוקחים את הקוקטיילים מול עייני הלקוחות ויוצרים אינטרקציה תמידית עם הסועדים. באזור אחר בחלל מטבח פתוח בו נעשות המנות ומתגלגלים הרולים של הסושי. הלקוחות יכולים לראות בכל רגע נתון את מלאכת העשייה והכנת המנות. בנוסף פיזרו שולחנות גבוהים ונמוכים עם כיסאות עור וספות ישיבה. בכל ערב מתארח די ג׳יי אחר שמנגן פלייליסט אישי המעצים את החוויה.  

 מתחם Y סנטר, נתניה. שעות פעילות: ימי שני עד שבת החל מ 18:00 ועד 00:00 טלפון: 098850716