טלה

אתם יצירתיים, ויש לכם הרבה אפשרויות ורעיונות חדשים, אך לא הכל אפשר ליישם. שישי-שבת צפויים להיות מאוד אינטנסיביים מבחינה רגשית, ויש לכם נטייה לפחד וצורך בשליטה. ראשון-שני צפויים להיות אופטימיים וטובים לנסיעות וללימודים; וחמישי צפוי להיות רגיש מבחינה חברתית.

שור

מרס ואורנוס בשור גורמים לחוסר שקט וחוסר סבלנות ולדרמות בבית ובקרב המשפחה. גם בקריירה - לצד הצורך בהתקדמות, יש תחושה שהמציאות לא מאפשרת. אתם מצויים בתהליך מורכב של שחרור הישן וחיבור לחדש, וקשה לכם לוותר על המוכר. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים במערכות יחסים.

תאומים

נוכחותכם והשפעתכם דומיננטיות. סמכותכם מתחזקת, בעיקר אם אתם עוסקים בתחום ההוראה או בהעברת ידע. זהו זמן טוב לכלכל נכון את ענייני הכספים, ורצוי להקשיב לאינטואיציות ולא רק לעובדות. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים ומאתגרים בעבודה או בתחום הבריאות. הורידו לחץ מעצמכם.

סרטן

ונוס בסרטן מחזק את הקסם שלכם, מגביר את הרגישות ומשפיע על היחסים הרומנטיים. בפניכם אפשרויות ליחסים או לשינויים ביחסים. ענייני כספים מעסיקים אתכם, ונדרשות מכם השקעה וסבלנות. שישי-שבת: אינטנסיביים בתחום הרומנטי, ובנוגע להגשמה עצמית - נדרש מכם לשחרר שליטה.

אריה

שמש באריה מול סטורן גורמת לקושי ליצור ולהגשים כמו שאתם רוצים ולמאבק בין מה שרצוי למה שמצוי ובין העבר לעתיד. כל אלה מתסכלים אתכם. יש לכם קושי לבטא את עצמכם. אתם מצויים בתהליך שינוי משמעותי בקריירה, ונדרש מכם להקשיב לאמת ולמה שמתאים לכם לעשות. 

בתולה

אתם מרגישים שאתם לא יכולים לבטא את עצמכם, ונתקלים בביקורתיות ובשיפוט מצד אחרים. השתדלו לא לבקר ולשפוט את עצמכם. אתם מצויים בתהליך של שינוי בהשקפת עולמכם, וזה לא פשוט לכם בשל מאבקים פנימיים שאתם חווים. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים ולא רגועים בסביבה הקרובה.

מאזניים

הזדמנויות נפתחות במערכות יחסים ושותפויות. אתם דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית, אף שלא הכל מתאפשר ואתם ניצבים בפני אתגרים. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים ומאתגרים בתחום הכלכלי; וראשון-שני צפויים להיות אופטימיים בסביבה הקרובה. אלה ימים טובים לטיולים קצרים.

עקרב

מערכות היחסים נפיצות ומאתגרות, וברצונכם לפרק ולהשתחרר. למרות השפעתכם בקריירה, המצב מאתגר גם שם, ובבית אתם חשים כבולים. אתם במצב של שינוי מהבסיס, וקשה לכם לשחרר שליטה. הירח במזלכם בשישי-שבת יוצר קונפליקט ואינטנסיביות רגשית. רעידת אדמה במערכות היחסים. 

קשת

בעבודה יש לכם רצון לפעול ולקדם מהלכים, אך לא הכל אפשרי, תצטרכו להיאזר בסבלנות ולשים לב גם לעניינים פיזיים. זהו זמן טוב להנאות, חוויות ובילויים, גם רומנטיים. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית. הירח במזלכם בראשון-שני מביא עמו אופטימיות ותחושת חופש.

גדי

שינוי עמוק במערכות יחסים, תחושת הביטחון מתחזקת והזדמנויות גורליות צצות עבור הפנויים. נתקים או פרידות עלולים להתרחש אם הקשר לא נכון לכם. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה חברתית, ובראשון-שני תחושו אופטימיות לא מוסברת. הירח במזלכם בשלישי-רביעי יגרום לכובד רגשי.

דלי

רעידת אדמה בבית ובמשפחה/זוגיות. חשבון הנפש שאתם עוברים בשנתיים האחרונות מגיע לנקודה משמעותית של החלטה גורלית, לפחות אצל חלקכם. יש לכם נטייה להתמהמה, אך רצוי להיות נחרצים. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים בקריירה. ראשון-שני צפויים להיות טובים מבחינה חברתית.

דגים

התחושה בסביבתכם הקרובה היא של עצבנות וחוסר סבלנות. אתם דומיננטיים, יצירתיים ומשפיעים בעבודה, אך לא הכל זורם כפי שאתם רוצים. בתחום הרומנטי אתם חשים סיפוק וחיבור רגשי ויכולים להיכנס ליחסים רומנטיים ארוכי טווח. שישי-שבת צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית.